Sadece misafirleri çıkarılan şık alman çikolatası olabilir. yani ben pek denk gelmemiştim zaten ama bize misafire geldiklerinde alman çikolatası getiren bir tanıdığımız vardı. o zaman çok severdim hatta hiç böyle çikolata yememiştim derdim. baya iyi yapıyorlar gerçekten isveç çikolataları da çok güzel. belçika çikolataları da aynı derece güzeldir severim
toffifee severim ama zaten bizim ülkede de var zor olmuyor yemem diğer türlü Almanya da yakınım yok Polonya’dan bi tanıdığım çikolata getirmişti ama bir de bir arkadaşım kıbrıstan viskili çikolata o kadar
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Bir zamanlar Almanya'dan gelen akrabalarımızı dört gözle beklememize sebep olan bu çikolatalardan sizin favoriniz hangisi?