Yeşil erik sezonunu açtık 🤤 Sen erik seviyor musun?

Selam KScanlar, canımız çooook sıkıldı. 😮‍💨 Ne yapsak ne etsek derken bastık geldik Yalova Çınarcık'a ^^ Gezdik dolaştık, yedik içtik derken yol kenarlarındaki ağaçlardan erik yemesek olmaz dedik 😁

Yeşil erik sezonunu açtık 🤤 Sen erik seviyor musun?

Küçük küçük erikler ama tatlılar be 🤤 ben ekşi olmasını beklerken tatlı olmaları şaşırttı. Böylelikle erik sezonunu açtık ve geziye kaldığımız yerden devam ettik.

Peki ya sen erik sezonunu açtın mı? Tuzlu mu yoksa tuzsuz mu seversin?

Yeşil erik sezonunu açtık 🤤 Sen erik seviyor musun?
Cevapla