Güncellemeler
+1 yıl
🍫
Benim aklıma ilk Ülker geliyor adamlar çikolatada ordinaryüs seviyesinde resmen 😋
Eti Karam gurme ve brownie intense sonra damak çok lezizler valla bayılırım
marka değilde laviva, bidolu, hoşbeş, tadelle, dido
Lezzeti yoğun çikolatalar hepsi de 😋
evet ben bayılıyorum bunlara
Aralarından favorim tadelle eskimeyen tat resmen 30 yaşına geldim gram değişmedi tadı yahu 😂
ahh evet
O zaman afiyetler olsun efenim size 😊
sağ olun ama oruçluyum
İftardan sonra afiyetler olsun 😋
Cevap
4Cevap
Tablerona geliyor
Ülker, Milka, Nestlé..
Nestlé diyabet hapı da üretiyor biliyor musun
Adamlar önce zehiri sonra panzehiri üretiyor
Tobleron, toffie, milka.
Eti çok lezzetli
milka
Milka
Karam
callebaut
milka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar