
Sizin aklınıza gelen favori marka hangisi...

Çikolata deyince akla hemen onun adı gelir tadelle tadelle Eti Eti Eti.🙄🙄
😘😘❤️❤️
😂😂✌
Karam ❤️ Sanırım Eti’nin 😊
Ayırmam hepsini yerim 😃
Eti ve Nestle 😍😍😍😍
Cevap
45Cevap
Açana kadar çikolata erirdi: Altın çikolata
Çocukluğumuzun favori cikolatasi😊
para bulunca ayakkabısız koşardım bakkala
Ağzımdan tükürükler feragat ediyor :D Nasıl fotoğraf bu insanlık dışı ayıp ayıp! :D Soruya yanıt veremedim ama şu sıra Dido diyebilirim sanırım :D
😄😂😂
Hepsi benim tatlislerim😄😄
Bir dakika fotoğraf sana ait değil demi? Eğer öyleyse konum at bu kadar tatlı valla zararlı sana kıyamam biraz bana zararı dokunsun :D Bir de neden beyaz çikolata yok :(
Yoo kimseyle paylaşamam kusura bakma
:)))))
:D Sana ait değiller test ettim seni orada beyaz çikolata var çünkü bir de paylaşamam diyor :D
Yazık ya ararmış birde😄😄
Aratmis
Evde çikolatanın Ç'si yok ekranı yalamamak için zor duruyorum senin yaptığına bak dalga geçiyorsun :D :P
bir koşu gidip al😄
Çok üşeniyorum ya marketler kapadı bakkal açık ama tekel bayiileri bu saatlerde geçiriyor ne satarsa satsın :D Yarın olsun ama hangi tatlıyı yiyeceğimi düşünüyorum beyaz çikolata da alcam :f :D Milkanın ki güzel ya bayılıyorum :)
direk çikolata değil ama Ülker çikolatalı gofret, yıllardır sadeliğini bozmadı ve kendini sevdirdi 😊
Toblerone çok seviyorum. Ama çikolata diyince aklıma ilk gelen tadelle
Cocstar severim ben diğerlerini sadece bir ısırık 😉
Ne bileyim ya hicbirini sevmem. Bir tiksinti geliyor bana
marka önemli degil bence biz kizlar için çikolata olsun farketmez hele malum günlerde🤔😋
Hepsini yerim ben yaaaa
Ama ilk demişsiniz bu yüzden bitter diyorum ben
Benim aklıma herhangi bir marka gelmiyor. Tadı dandik çikolatalardan olmasın yeterli. 👍😄
Milka, Eti Browni intense ve ülker çikolatalı gofret 😂
Eti karam gurme, snickers, Nestle beyaz ve bitter çikolata
Hepsinde sevdiklerim var marka fark etmiyor aklıma marka değil isimler gelir 😊
Ben ülkerciyim ama krem çikileta da bim'in kavanoz krem çikiletası en mikemmeli🙂
snickers
baunty
twix
milka
alpen gold
m&ms
😋😋😋
Aklıma marka değilde çikolata hastası dünya tatlısı biri geliyor 😄
Marka değil de Alman çikolataları.
Alman çikolatasının özelliği ne almanyada oluşumu😂😂
Yedim senin abarttigin kadar bir özelliği yok turkiyedekiler bin basar 😄😄
@Minel-Ask yahu olayı Türkiyedeki kadınlara getirdin ya tebrik ederim :)
@Minel-Ask kimse tutamaz seni yürü minelcim😄😄
http://www.incicaps.com/b/ba%C4%9Fa-m%C4%B1-didin/
bağa mı didin - incicaps
Heee banamii tutmayın beni birak beni bacimcanim ( aman sakın bırakma gurban olduğum.🙄)
@Minel-Ask yoo bırakamam seni bir yere sen raad ol😄😄
@Minel-Ask he sana ne didim ne olacak :D
Umarım bunlar senin değildir.😱
Benim hangisinden başlasam diye düşünüyorum 😄😄
Gerçekten mi?
😱😱😱
Marka ayırt etmem hepsi😃😃😃
Ülker caramio ve dido frambuazlı geliyor
Snicker
Kit kat
Twix
Kendi özel marka sıcak çikolatam..😊
Toblerone geliyor aklima ilk ❤
Saralle. Cokokrem ve Nutella
Damak Gece, Brownie Intense ve Eti Karam. ;)
Nestle
Nestle damak ve ülker çikolatalı gofret
Ülker in ürünlerini seviyorum. 😍
Eti karam bitter geliyor ne gelecek başka..
nestle beyaz cikolata geliyo aklıma:)
Ülker çikolatalı gofret en sevdiğim
ve tadelle
Tadelle, milkalarda efsane yalnız
ülker baton antep fıstıklı
Çokonat karam gurme ve browni
Tabi ki de evde kalmışların ciklotası ALBENİ.
antep fıstıklı çikolata geliyo
Karam ve milka..
Tadella severim
çalıştığım yer :D
Derken👀😂
Rafaello 😁
Ender
Ülker
Milkaya bayılırım
Damak iyidir iyi 😁
Milka
Nestle ile bir başka
wazgeçilmezim snickesr
Browni🤗
Ülker cikosu
Torku ve karam :D
Oyş toblerone
Kibdder.
Eti..
nestle :o :o <3
Nestle damak-bitter (Antep fıstıklı)
Eti Browni
Eti Damak😀
Nestle damak ❤
snickers
Damak başka be
Snickers
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar