Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bayram için yaptığım köstebek pastası nasıl olmuş? Süper soru 👏🥳🤩

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Afiyet olsun çok güzel
bayram gelmeden bitecek gibi görünüyor gidişatı tatlının 😂
Öyle görünüyor 😅
Tadımlık bakılmış gibi sanki 😂 ama tadımlık 😂
Abin mi götürdü o kısmı
Güzel olmuş afiyetler olsun
Tuhaf duruyor ama lezzetlidir umarım.
Bayram gelmeden yenmiş pasta jaklxşdlşsş
Köstebek kemirmiş ama bunu
Güzel görünüyor ellerine sağlık.
Karmaşık duruyor kdjd tadı güzelse güzeldir kdkd
Hani köstebek 😅
içinde saklı
Lezzetli görünüyor eline sağlık
Kstebeği unutmuşsun kanks
Eline sağlık sen mi yaptın bunu😀
Güzel olmuş
Iyi bence
Kim yemiş bunu
İlginçmiş
Kim yedi