Hadi biraz iştah açılması yaşatacak şeyler söyleyin. 😄

Hadi biraz iştah açılması yaşatacak şeyler söyleyin. 😄

Benim en sevdiğim yemek Hamburger tabi ki de ama Hamburger i tok olsam da yemezdim çünkü tokken zaten canım hiç bir şey yemek istemez aynı şekilde iştahım da kapalıysa yemek yemeği pek sevmiyorum. ama genel de Hamburger pizza ya da bu tür fast food tarzı yemekleri ben her zaman çok seviyorum. belirli aralıklarla da tüketmekten keyif alırım :D
İştahım olmazsa bile tek canımın çekeceği yiyecek çikolata olur.. 😅
Ay evet benim de çekti 😅
Aynen bende şimdi marketten geldim doldurdum çikolataları.. 😅
Miis😄
Teşekkür ederim canım.. 😍
Rica ederim 😍
Tatlı türü her şey
Patates köfte
Makarna 😃
Tatlı ya evet...
Cevap
33Cevap
İştahım olmazsa en sevdiğim yiyeceği bile canım çekmez.
Tavuk kızartması ya da fırında da olur pilav ve salata aman aman aman
Benim cevabımı biliyorsun, çiğ köftee 😍
Seninkini bilmeyen kalmadı sjsjdhd
eveet cfvgcfbgf
Şu kadar sevdiğim bir şey olmadı ya sjshsh
bir gün bulursun sende öylesine harika bişi mesela hüptirik? O da aşırı güsel
Ya güzel de böyle delisi olacağım bir şey çıkmadı sanırım karşıma 😂
sen çiğ köfte yediğine emin misin bak bir daha düşün gfcgxdf
Yedim evet de ben böyle sade değil de dürüm şeklinde yemeyi daha çok sevüyürüm 😂 O da doyuruyor hemen sjsjdhd
Nereden yedin belki komageneden yemedin ondandır ben her türlüsünü severim üff hele bir de taco olanıı.. mütheşmel
Taco olanı hiç denemedim sksjdhd Komagene'den alırım genelde ama farklı yerlerden de almıştım 😂 Bir aldığım yer de çok hoşuma gitmişti ya adı neydi bir bakayım
Hah baktim, Serince 😂 Orası da çok güzel yaa...
Mutlaka dene aşırı aşırı güzeel ama bir tık karışık..
Hee onu duydum da yemedim hiç görürsem denerim
Karışık şeyleri severim ya ben çiğ köfteyi de arkadaşımın tabiri ile kısır gibi yiyorum sjdhdhd dolu dolu seviyorum, bir deneyeyim o zamann
Pirinç pilavı ve patates kızartması 😄
Ama hiç iştahım yoksa bunları bile canım istemeyebiliyor
Maşallah kardeşim 🤭 Ben şunları bile yiyemiyorum şu anda🥺
Yav benim de ya sjshshs Ama şöyle güzel bir yeşil kabak veya taze fasulye olsaydı... belki iştahım artardi 😂
@kahvelikalp o zaman sen sebzecisin 🤭
Kesinlikle daha çok öyleyim 😂
Karnım tıka basa tok olsa bile İskenderin denince midemde açlık çanları çalınmaya başlar. Açlık, susuzluk ve iskendersizlik çekerim ben🤭
Anaa iskenderi unuttum o da aşırı mütheşmel kız canım çektii
İskendersizlik mi 😂 Yahu ben onu da sevmiyorum pek 😂
Ahahah sebzeğ 😂😂😂
Off sarma sarma şu anda 😋
Ama senin canın makarna salatası çekmişti yemişsindir şimdi afiyet olsun lop lop et olsun 😀
Ye çiçeğim ye 😄🤍
Teşekkür ederim 😂💓
Bu sıralar iştahım çok açık😂 doysam bile aklımda bir sürü yemek oluyor. Patates, tavuk kızartması, tavuklu pilav-ayran, karnıyarık pilav üff😋
Benim de canım kokoreç çekiyor...🥲
Yaaa unutmuşum onu🤤
Böf stroganoff. Ruslardan böyle bir yemek çıkması mucize aslında.
İlgi çekici duruyor, az önce baktım ben de ne olduğuna.
Tabii ki kokoreç :D
Kokusunu sofradan kalkar kalkmaz alsam bile gidip yemek isterim. :D
İşte bu yorum iştahımı açtı biraz... Kokoreç çekti canım...
Afiyet olsun şimdiden...😃
Jelibon 😂 Hamburger bi de fıstık sarması baklava 😄
Hamburger olan iştahımı da kapatıyor ya sjshdhd Nasıl sürekli yiyebiliyorsunuz😂
Son lokmam olsa yine yiyebilirim ya 😂 ama böyle zincir işletmelerin yağda yüzen plastik köfteli hamburgerleri değil, homemade hamburgeler. Burger sosu özel hazırlanmış peyniri cheddar, turşusu pörsümemiş ekmeği hazır değil, malzemesi taze köftesi mis gibi anlatırken bile kendimden geçtim haha😂
Ahahah sksjdhd ben de dışarı değil ev yapımı hamburgeri seviyorum ve dediğin gibi yapılınca tadı da çok hoş oluyor. Yalnız işte tıkıyor yani insanı hemen doyuruyor 😂
Tereyağlı iskenderin yeri benim için çok başka gerçekten
Bol sirkeli bil sarmsakli İşkembe çorbasına dayanamıyorum ya ben..😊 en büyük romantizmdir benim için 😅
asla hayır demiyorum
Kokoreç ya da kumru mesela.. Keyifli geceler..
Canım hiç bir şey istemiyor aklıma bir şey gelmedi 😄
Soslu hatay dönere bayılıyorum... Bezelye yemeği de öyle ama bugün döner
Tok olsam dahi yiyebilecegim yemek yoğurtlu dövme çorbası.
İştahım hiçbir zaman hiçbir koşulda sıfır olmuyor. Aklıma tatlılar geliyor ilk dksj
Tabiki çiğköfte dün akşam yaptım evde yedik iftar vakti
Yok öyle bir yemek.
İştahım yoksa yoktur.
Dolma lahmacun sarma kebap çiğ köfte daha var ama yeter bence bu kadar kfkfkr
😂😂😂
Salçalı makarna dbbdb
nE 😂
Vizyonsuzca diyemem yahu o kadar değil ama şaşırdım ajsjdhd Makarnaya şaşırıyorum ben genel olarak nasıl istaha getirebilir diye 😂
Ahahah bunu deyip benim de makarna salatası yapmaya karar vermem sjdjdhd
Mükk 😂
Antakya döner 🥰🥰🥰
Onun da gerçek yerinde daha güzel yapıldığını söylüyorlar...😄
Evet öyle doğrudur çok güzel memleketim canım benim 🥰
Yaaa çok şanslısın 😄
Öyleyim ama şu an değilim memleketim deprem bölgesi 🫤
Orası da öyle maalesef... İnşallah geçer bu günler yıllar da...
İnşallah geçecek 🥰
Bende donerime kavuşacağım 😋😋😋
İnşallah 😊🌸
İştahım yoksa. en sevdiğim yemek bile olsa yiyemem
🥲🥲🥲 Hayda... Ben de bir şeyler canım çeker diye açmıştım soruyu halbuki...
Ama. Şu an benim de canım her şeyi istiyor 😂
Meselaa😂
Tavuk dünyası çekiyor şuan😂
Ajsjdjd hımms tavuk ve makarna olabilirrr
Sushi, zeytinyağlı taze fasülye
Of evet ya taze fasulye şu an gelen cevaplar arasında en iyisi 😂
En bi sevdiğim 😅
donas tika başa dolu bile olsam hayir diyemem
Zeytinyagli yaprak sarma , çigköfte
Kelle paça çorbası :)
Yaprak sarması
Mantı
Pizza
Makarna salata. Böyle mükemmel ikili yok ya
İştahım yoksa en sevdiğim şeyi bile yiyemem
Yokken canım hiçbir şey çekmez
Patlıcanla yapılmış her türlü yemek 😋😋
Lahmacun kofte kebap sis v. s
Tavuk pilav delisiyim.🤤
-mantı el açması (bir tek onu yapamıyorum).
Lahmacun mesela ❤️
SarmAşk 💞
Ya onu da seviyordum bir dönem ama cıks djdhdh
Yaprak et döner gobit 😋
Pirzolayı tok olsam da yerum
kokoreç
Hüğğ...🥺
mantı kesinlikle sizin
kahveli ama seninlee yemek isterdim
Taze fasulye, karnabahar, yeşil kabak ya da patlıcanın olduğu şeyler... Yemek olarak karar veremiyorum...
Mantı sevmiyorum, teşekkürler...
Beni seversin belki
Sevgi kotam ve de sevdiklerim bana yetiyor. İyi günler.
sizede
Bol domatesli spagetti
Mantı, Manga, kokoreç, lahmacun vb
sarma olur kesin 😄
Pizzadır. Her gün yesem bıkmam.
Mantı ve Hatay usulü döner🤤
Çiğ köfte tartışmasız
tavuk kızartması ya da hamburger
İskender ağlıcam acıktım erkenden🤩
mangal da kırmızı et
Tavuk'pilav, salata üçlüsü
İskender kebap
dondurmaaaaaa sadece
Çiğ köfte.
Dürüm
Pizza.
Biber kızartması 😃
Kokoreç ve sütlaç olmazsa olmazim sütlaç
Ciğer kebabı 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?