Güllaç
Sütlaç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben güllaç hiç yemedim ama sütlaç seviyorum özellikle dolapta bekletildiği zaman soğuk güzel oluyor bence. birde yanında bitter çikolata ile birlikte gidebilir ama şıklarda olmayan puding tatlısını da seviyorum :)
Tabii ki sütlaç daha hafif daha sağlıklı protein yükü daha fazla karbonhidrat daha düşük
İkisi de çok güzel aslında
Cevap
37Cevap
Güllaç hiç sevmem ve yemem
Sütlaç severim.
Yahu böyle sorulara neden hepsi seçeneği yok her ikisinide seviyom ben tatlıcıyım 🤨😂
sütlaç ama fırın olacak. fırın sütlaç olmazsa ağzıma sürmem.
İkisini tercih edebiliyor muyum. Tatlı olan şeylere zaafım varda
güllacım tek geçer hele de çilekliyse üstündeki meyve ve bol sütlü
Güllaçı beğenmiyorum da yerim tatlı niyetine Sütlaç candır
Sütlaç tabii ki. Güllaç yerken ıslanmış pecete yiyormuşum hissi oluşuyor
Kazandibi , Tavuk göğsü varken ne bu ya güllaç pirinç lapası
Kesinlikle sutlac gullacd aguzrl sutlu tatlilara bayiliyore
İkisinide severim. Ama sütlaçi açken de çok severim özellikle fırın sütlaca bayılırım. Üstü bol yanık olacak hafif karamelize tat geliyorr 😍😍
İkisini de sevmiyorum ama sütlacı daha az sevmiyorum
Sütlaç ama daha da çok sevdiğim bir sütlü tatlı var
Vallahi ikisine ds bayılırım ama sütlaç bi adım öne çıkar, gönlümü kazanır. 😀
güllaç kötü diyenlerin a
İkidinde severim ama sütlaç bi tık önde 😊
Güzel yapıldığı zaman ikisine de hayır demem :)
Güllaçı hic yemedim. O yüzden sütlaç.
Fırında sütlaç hastasıyım ya
mis gibi sütlaca bayılırım vallahi
Sütlaç olsa da yesem
Sütlaç damak zevkime daha çok uyuyor
Güllaç tabii
yine farklıyım
İkisini de hiç sevmem
Sütlaç daha güzel
İkisi de ama sütlaç en sevdiğim tatlıdır❤️
Güllaç daha çok severim
2 sinide çok severim asla seçim yapamam
Sütlacı daha çok severim
İkisi de uymuyor maalesef khjk
Şerbetli tatlılar bu sırada olmuyormu?
Kazandibi ne bayılırım
Güllaç da severim ama sütlaç ayrı
Bir türlü güllaç sevemedim
Sütlaç
Tabiki de Sütlaç konu tartışmaya kapalı
İkisi de uyuyor valla
Güllaç hiç yemedigim için sütlaç diyorum
Sütlaç , bol fındıklı olacak
Ay, yanlış seçeneğe oy kullandım
İkiside benim bebeğim birini yüksek tutamam.
Güzel yapılmış bir sütlaç
Sikliac ay pardon sütlaç 😂😂😂
Sütlaç
hiçbiri diyetteyim bneee
sütlaç severim.
Sütlaç tabikisi
İkisi dee
Güllaç
Gullac ❤❤
Sütlaç alayım
Sütlaç çok severim
Fırında sütlaç😋
Sütlaç.
Hiçbiri
Güllaç
Sütlaç
sütlaç...🎀
Fırın sütlaç
Sütlaç tabiki
Kesinlikle sütlaç
Sütlaça sevgiler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?