Sabah kahvaltısı niyetine triliçe yenir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sabah kahvaltısı niyetine triliçe yenir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bana göre sabah kahvaltısında tatlı olabilecek şeyler tüketilmez uzun süreli aç olduğun için kan şekeri zaten düşük birden bünyeye şeker yüklemesi yapmamak için tatlı şekerli ürünlerden uzak durulması gerektiğini az da olsa karnımızı tuzlu şeylerle doyurup kan şekerinin dengelenmesi gerektiğini sonrasında hafif hafif tatlı şeyler yenmesi gerektiğini düşünüyorum
Ben yemem de, yiyene afiyet olsun.. Keyifli geceler..
Teşekkür ederim.. :)
Rica ederim 🙃
Valla ben yerim zararlı bile olsa tatlıya hayır demem
Evet yenir gadası bende çok severim triliçe hatta en sevdiğim tatlı zaten. ben şerbetli tatlıları sevmem ben çok ağır gelir. bu yüzden de her zaman triliçe gibi sütlü tatlıları yerim ya da bitter çikolata yerim kahvaltı yerine yer miyim onu bilmem ama daha çok akşam yemeği severim
Cevap
9Cevap
Triliçe, genellikle tatlı olarak tüketilse de, kişisel tercihlere bağlı olarak sabah kahvaltısı niyetine de yenilebilir. Ancak, kahvaltının dengeli ve sağlıklı bir öğün olması önemli olduğu için, triliçeyi daha çok ara sıra bir tatlı olarak değerlendirmekte fayda var. Sabah kahvaltısı için daha sağlıklı ve besleyici seçenekler tercih etmek, enerji ve zindelik açısından daha uygun olacaktır.
Ben tercih etmem ama yiyene de neden yiyorsun demem. Karşımdaki akşamdan kalan tatlıyı yerken benim tercihim akşamdan kalan yemekler olur mesela😂
Ben yerim 🥳 ama aç karnına şekerli ürünler tüketmek unsilin direncimizin bozulmasi için kötü bir tercih, bunun da bilgisini düşeyim dedim 🥺
Yok artik beslenmeye dikkat ediyorum... ama yiyen yer
Uykudan uyandığımda dolabımda hazır varsa ve canım çekmişse yerim. :D
Yenilebilir de yenilmeyedebilir değişir yani
Yenir de salıklı deyil.
Abi biraz garip olur ya sabah sabah tatlı
Canım çekti ya favori tatlımdır kendileri
çok çekici gelmedi, üstünü sevmiyorum ben
ben yerim en sevdiğim tatlı
Yerim iştahı mi keser bu zten
Midem bulanir yiyemem
Sabahleyin kahvaltı edilir. Üstüne yenilebilir.
Az önce 3 tanr şekerpare yedim
Yenir küçük bir parça final icin
Valla yenir, harika görünüyor.😇
Sütlaç yenir
Yemişliğim var
Efsane olur.
Yenmez
Ben yerim
Ben yerim ya😄
Ben yerim 😂
Ben yemem önce mis gibi kahvxltı şart 🤣
Yenmez.
Biz katmer yeriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?