Dışarıda yemeğimizi bitiremeyip, paket yaptırmak utanılacak bir durum mu?

Hepimiz tüm yemekleri o anda bitirmek zorunda mıyız 🙄

Ben belki gecenin ilerleyen saatlerinde evde yemeye devam edicem😋

Dışarıda yemeğimizi bitiremeyip, paket yaptırmak utanılacak bir durum mu?
Dışarıda yemeğimizi bitiremeyip, paket yaptırmak utanılacak bir durum mu?
Cevapla