#selamgençlik 🍀🍀
🍎 #Yeme #İçme Kurabiyeler daha kıyır kıyır, çörekler daha yumuşacık, sizin favoriniz hangisi olur?🍎
#tubasueda 🍀🍀
🍎 #Yeme #İçme Kurabiyeler daha kıyır kıyır, çörekler daha yumuşacık, sizin favoriniz hangisi olur?🍎
#tubasueda 🍀🍀


Şimdi burada biraz değişiklikler yapmamız gerek 🙈 Kahve ile aram yok, çay olabilir mi 😀 Kurabiye ve tatlı çorek de keza öyle 😬 yerine pasta olursa süper olur 😀Soruma hiç mi gelmeseydim 😂
Kahvenin yanında bir şey yediğim zaman kahvenin tadını alamıyorum o yüzden yanında bir şey yemeyi tercih etmiyorum. Gün içerisinde de sürekli ufak atıştırmalar yapan biri de değilim
Cevap
7Cevap
Aslında hurma veya bitter çikolata yerim ama bunlardan birini seçicek olsam kurabiyeyi seçerdim.
Ben ikisini de sevmiyorum ya tatlı bir şey olacağı zaman saf tatlı olmalı. O yüzden yaşasın sütlü çikolata.
Kurabiye daha iyi. "Ağızda dağılan enfes tadıyla Ülker hanımeller. Anne eli değmiş gibi.."
Kurabiye daha hoş oluyor 😇 Neskafe yaninda keki tercih ederim
Çörek daha önce yemedim ama bence kurabiye kendiniz yapacaksanız böyle güzel tereyağlı kıyır kıyır
Tatlı çörek tabi tercihim olur 😋
Kurabiye daha iyi gider.
Lokum daha çok tercih ederim
kahve içerken bir şey yemek hoşuma gitmiyor
İftar olsa da kahvemle dondurmama kavuşsam
Kendi yaptığım kurabiyeler favorim 🙂
Kurabiye tercihimdir
bence tatlı bısıler olur ya
Cazip gelmedi. Kuru yemiş var mı
Tatlı çörekler mesela ay çöreği
Kahvenin yanına en güzeli lokum
Çörekler..
Tatlı çörekler
Kurabiye
Kurabiye
Kurabiye
kurabiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?