Arkadaşlar buzdolabında 3 gündür bekledi bu güllaç sizce bozulmuş mudur?

Arkadaşlar buzdolabında 3 gündür bekledi bu güllaç sizce bozulmuş mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu yemesem "kalbime gömerim o zaman" şarkısını dinlemek zorunda kalırım.. çünkü bu aşk yav 😅😇
Güncellemeler
+1 yıl
Tadı fena değildi yedim yorumlar için tşkler 2 günden fazla duran sütlü şeyleri yememek lazım
Arkadaşlar buzdolabında 3 gündür bekledi bu güllaç sizce bozulmuş mudur?
Cevapla