Çikileta damlalı guya ama dağıldı içinde 🙄 pofidik pofidik tadı çoksel😚


güzel görünüyor yiyene afiyet olsun :)
ben portakallı kek seviyorum:)
Portakal her türlü severim bende
en sevdiğim kış meyvesi:)
Benim kadar sevemezsin 😏😄
valla seviyorum
her gün yiyorum:)
çok seviyorsan o zaman keki neden portakallı yapmadın?
Keke çikolata daha çok yakışıyor bence 😏
hiçte bile portakal da yakışıyor :)
yapta ye bir gün dediğimi anlayacaksın :)
Yapmışlığım çoktur beyefendii😛 özellikle kabuğunu rendeleyip kullanırım hep
görmeden bilemem yapınca resmini atabilirsin hanımefendi:)
Beklemede kalınız 😚
delil olunca inanacağım :D
İnanırsan benim kazancım ne olcak😏
inanmış olacam seni tebrik edeceğim :)
her şeye kazanç kayıp olarak mı bakmalı insan
Ama böyle eğlencesi kalmadı kii🙂
eğlencesi senin keki yapmak olacak :)
Ne güzel manipule ediyosun öyle 😂
yemek yaparken eğlenmez misin
kek pasta poğaca :D
eğlenmiyorsan yaşamıyorsun sen hem
Mutfağı sevmem pek açıkçası, tatlıya düşkünlüğüm böyle arada bi kek krizim tuttuğunda beni mutfağa atıyor 😄
Abartma ya, herkes mutfakta eğlenecek diye bişey yok bence😄
eğlenmeli bence
insana yaşama sevinci aşılıyor
mesala ben güzel bir tavuk sote yaparken çok eğlenirim mutfakta:)
Peki mutfak eğlenir mi? Sanki ortalık savaş alanına dönüyormuş gibi his doğdu içime 😄
çok düzenliyim ve çıkarken de temiz bırakırım:)
boğa burcuyum üzerine antepliyim yemek benim için pek önemli:)
Boğa dedin, sustum ben😄 sizin yemeklere düşkünlüğünüzle yarışamam 😅
bi zahmet yarışma zaten :)
portakallı kek yap göreceğim :D
En kısa zamanda sunacağım size beyefendi🙂
bekliyorum merakla hanımefendi:)
Cevap
11Cevap
Oyyşşş ols ada yesek🤤
Gerçi yerim yok ben tükürüğümü yutamıyorum şu anda ama olsundu senin elinden ya her türlü yerim💜
Sevgimi kattım içine bebemm djdj
Güzel olmamış ben üzümlü severim
Tatlı kekleri sevmiyorum, peynirli ve dereotlu yapıyorum kendim.
Kek pek yemem ama arada canım istersede portakallı kek yiyebilirim.
Üstten bakınca güzel, içindense güzeldirse çikileytalı gibiden ziyade çörek otlu peynirli gibim duruyor üstten de tatlı duruyor kavrayamadım🤔
Eline sağlık, güzel görünüyor
Şu an hepsini severim kek olsun da fark yapmaz 😃
Lezzetli bir keke benziyor eline sağlık
Eline sağlık.
Güzel görünüyor elimize sağlık
Ehh, kakaolu
Eline sağlık çiçeğim
Güzel gibi
Tanıyor gibiyim, Adem?
Naber
İyidir senden
İyi olmana sevindim. Geçerken sorunu gördüm, bir uğrayayım dedim
Seninle eski hesabımda vardı sohbetimiz, burada nasıl tanıdın ki😄
Profil fotoğrafından 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar