Hangisini tercih ediyorsunuz? Paket mi yoksa kapıya gelen sütçüden mi? 


En en en güzel soru. - kalpli gözler
Sütü çok seven biri olarak sütçüden süt almaya bayılıyorum. Kutu sütlerin tadı yok ki. Hem sütçüdeki sütün tadı hiçbirinde yok kiiiiii. Daha hesaplı da geliyor. Canım çekti. Akşam olsa da süt içsem. 🤧
Ya sen seviyosan sütlaç da yaparız o sütle 😍🙃
Ben yapmayı öğrendim iki gün önce annemden 😃 yaparız sütü biraz kenara ayırırım sen içersin 😃♥️
Büyük şehirlerde kapıya çok fazla Sütçü gelmiyor maalesef artık onlar da dükkan açık bu işin otur yerlerde yapıyorlar. Kapalı kutuda süt almayı daha uygun buluyorum.
Cevap
16Cevap
Bizimkiler yoğurt falan yaptıkları zaman sütçüden alıyorlar. Ekstra durumlarda ben alıyorum.
Ben marketten alıyorum sütü her zaman. sütçüden almam genellikle.
Sütçü kültürü yok buralarda. Mecbur marketten alıyorum.
Marketten ama sütçüden jdjdj
Yani içmek için marketten yoğurt için sütçüden
Eski mahallemizde gelen sütçü den alıyorduk şimdi ise marketten alıyoruz..
Sürekli sipariş verdiğim bir yer var, oradan alıyorum, zaman zaman da marketten günlük süt alıyorum. Keyifli geceler..
Antalyada sütçüden alıp yoğurt yapıyorduk, buraya yani maraşa taşındık sütten daha ucuza, sütçülerin yaptığı yoğurdu alıyorum 😂
Bin teyze var kadın temiz baya ondan alıyorum sürekli.
Geçen Yalova da gezer iken aldım köylerinden ne süttü iki cm kaymağı çıktı
Ben market işletiyorum, sütçü arkadaşımdan alıyorum. Sütçü arkadaşım da benden alır.
Annem sütçüden alıp yoğurt ve sütlaç yapıyor :D
Kapıya gelen sütçü kaldı mı ya 😂
Kaldı ne gülüyon komik mi?
Neye güleceğimi sana mı sorucam 🤨
Bazen sütçüden bazen marketten değişiyor
marketten sütcü yok jdfhhjd
Sütçüden alıyoruz epey zamandır
Burada sütçü yok ki ☺
bazen sütçüden bazen marketten alıyorum
Genelde paket
Sütçü'den alıyorum. 5 lt 60 tl.
Sütçü markete bırakıyor, ordan alıyorum
Sütçüden daha organik yani umarım öyledir
Sutcuden alıyoruz
Market
Sutcu
marketten
Değişiyor
Marketten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?