Manhattan'da başlatılmış bu etkinlik.
Sadece vegan yiyecekler varmış. Bir tek çıplak girilebiliyor. :D
88 dolar giriş ücreti varmış, 1.687 TL'ye denk geliyor :D

Manhattan'da başlatılmış bu etkinlik.
Sadece vegan yiyecekler varmış. Bir tek çıplak girilebiliyor. :D
88 dolar giriş ücreti varmış, 1.687 TL'ye denk geliyor :D

Millet ne yapacağını şaşırıyor gerçekten yoldan çıkmak adına bir de neden şimdi çıplaklığa para verelim zaten giyinmeye o kadar harcarken ayrıca çıplaklığın son zamanlarda moda endüstrisi de dahil olmak üzere neden bu kadar normalleştirilmeye çalışıldığını anlamıyorum gerçekten iğrenç
Ben dışarıya yemeğe çıkarken genelde bol kıyafetler tercih ediyorum yedikçe göbeğim çıkıyor saklamam lazım çünkü. E çıplak olunca göbekte ortada olmaz yani bana ters asdfg
Yemek yemenin bir adabı olur.
Böyle şirketler insan bedenini metalaştırıp bunun üzerinden prim yapıp para kazanıyorlar ve eminim işlerine geldiği zamanlarda da örneğin kadınlar günü, erkekler günü vs gibi günlerde objeleştirme karşıtı açıklamalar yapacak kadar da samimiyetsizdirler.
Hayır ben gitmezdim. zaten görmek istesem video falan izlerim yani çok saçma olmuş ayrıca sırf çıplak olmak için neden 88 dolar vereyim. ama bazı zenginler gider mutlaka
Cevap
72Cevap
Çıplak sofraya oturacak kadar kendimi kaybetmedim çok şükür.. Türk un orfu adetinde nimete saygısızlık yapılmaz
Erkekler tok gitse acıkır.. kadınlar aç gitse iştahı kapanır.. çok aksiyon yaşanır orada..
Partnerin gidelim derse gidermisin güzel dudaklı bayan
Namusunu satmak için birde para ödüyorlar dernek, benden uzak olsun
Abim bir kere sofraya atletle oturdu diye annem akşama kadar söylenmişti. Kendimi kaybetmedim şükür, bize gelmez bu işler...
neden çıplak lan ilk çağda bile yaprakla örtüyorlardı
😃😃😆
Ramazandayız dedikçe millet inadına paylaşıyor.
Bakma.
@El-tigre38750 Bak kardeşim. İstediğiniz kadar Türk Milletini değiştirmeye çalışın. Bu olmayacak.
Ne alaka kardeşim? Ne saçmalıyorsun. Ben sadece bakma dedim. Ben de desteklemiyorum, bana göre de çıplaklık özgürlük değil fakat ramazandaysan sen ramazandasın bakma o zaman. Bu kadar basit kasmaya gerek yok.

Kafayı yemiş bunlar
Hem gösterip hem de üstüne para mı verecem
Onlar bana para versinler ayrıca etsiz yere de girmem ben
S*k, t*şşak incelemekten yemek yenmez mk üstüne öğüre öğüre
Vegan yiyecekleri sevmiyorum, ayrıca gereksiz pahalı gdhdjf
Ahahaha 😄
He bedava olsa ve normal yemekler olsa çıplak girersin yani 😂
@AhmetMiraç yok bedava olsa da gitmem ipini koparan gelir öyle yerlere
Zaten bedava olunca bir anlamı kalmıyor çıplaklık defilesi mi bu
:) entarasan ama gitmezdim sebep tam yemeğe başladın diyelim karşında 1 zenci korkudan yemeği bile yiyemzdim herhalde:)
Tanıdıklarım yoksa giderim. Ama sadece kendim bağımsız takılırım. İnsanlarla normal konuşurum. Ama cinsellik takılmam.
Amaç dikkat çekmek, hayvansal gıdaları tüketenlere karşı
Hayvanat bahçesi için giriş ücreti çok pahalı bence
Gitmesine gideriz de çıkışta kucakta bebek olur muhtemelen jhdsfjshfj
Duramam diyorsun bebek çalışması orada başlar 😅
İlgini çekip soru haline getirmişsin... Beraber gidelim mi?
Harbi bunlarında dertleri yok napalim diye düşünüyorlar
Çıplak girmesine girerdim ama vegan yemeği duyunca o fikirden vazgeçtim. 😄
kadınlar icin mantıklı pişti olma korkusu olmadan :D rahat bir yemek erkek icin birsey diyemem :D
Dolar bazında, sıkıntı yok zaten. TL Bazında sıkıntı. 200 dolar verir yine gidlir.
Amaç ne hayvan mıyız bide üstüne para vereceğim sie
Okurken bile midem bulandı asla gitmem.
Nimetin karşısında çıplak dolaşmak Allah korusun
Hayvanlaşmanın alemi yok, herkes kendi türünde takılsın.
vay arkadaş ben ordayken yoktu böyle seyler keşke olsaymıs girerdim :D
Ne saçma şeyler. Amaç ne burada mağara dönemini hatırlamak falan herhalde
Yemek sofrasinda ben atletle bile oturmam, nimete saygisizlik olarak hissediyorum
Biz türkler girsek dükkanı yıkarız bak yıkarız demiyorum yııkarız 😂😂
Ondan sonra Türk lerle kendılerını kıyaslıyorlar gavuroğlu gavurlar
Hem soyunacam hem de ustune para vercem. Onlar bana para versin be.
E verelim ne kadar istiyorsun yavrum
Kesinlikle giderdim eğer Türkiyede olsaydı veya ben o şehirde olsaydım.
Vegan + çıplak. Bu saçmasapan şeyler veganlardan çikiyor zaten. Allah akil fikir versin
Hamama gitsinler restorana niye çıplak gidiyorlar 🤢
bence çok güzel bir aktivite yaaaa :) zararsız keyifli zevkli tutkulu ben bir kız arkadaşım olsa onunla giderdim kesin gidrrdim.
Vallah din iman kalmamış bunlar ameriğanın oyunlarıdır kanmayın 3 kere besmele çekip bu yorumu beğenen herkesin duası kabul olmaz inşallah 😂
Okadar da değil adamların yemek mi yicez dal d******k insanlara gözün kayıcak herşeyi geçtim bu modernlik mi yoksa hayvana doğru bir yolculuk mu 🤦♂️
Millet hepten sıyırdı donu gömleği en kötüsü de kafayı
midesi bulanır adamın orada kıllı kıllı şeyleri görücen
Bana yakin ama gitmem yinede.
88$ ile burada 8 gün yemek yersiniz.
Milleti geçtim nimete saygı yok rezillik Allahuteala iyi ekmek veriyo bunlara
Şuraya beraber gideceğim bir sevgili yapar giderdim beraber
inna lillahi ve inna ileyhi raciun
Dünya sona yaklaşırken..
Hayır o kadar ucuz değilim
20 dolara anlaşalım yavrum
Herkesin bana bakmasından hoşlanmam😂
Daha ne kadar saçmalayabiliriz diye düşünmüşler
Zayıflasam uzarmı boyu
Cıbıl cıbıl ne gitçem be 🙄
8888 dolar vermeleri lazım gitmem için
Üstüne para verilip soyunuluyor yani
O neymiş öyle ya gitmezdim
S. meseler bari hesap öderken
Hesabı nasıl ödüyormuşsun?
Daha ne kadar igrenclesecekler
Kesin Türklere yasaktır
Girerken 20 kişi çıkarken 30 oluyor haha
Oranın insanı için çok ucuz bir fiyat bu
Şaşırdı millet
Muhtemelen bir protesto şeysidir.
Gidişat Cidden kötü Allah sonumuzu hayretsin
Vegan yiyecekler olması kötü olmuş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?