Siteden kiminle/kimlerle beraber Pavlova yemek isterdiniz?

Hafif ve asil bir tatlı olarak görüyorum. O yüzden beraber Pavlova yediğiniz kişiyle tatlının hazzını alarak konuşursunuz diye düşünüyorum. Hem o mutluluk hemde karşınızda oturan arkadaşınız.. bence çok keyifli olur.
Bizimkilere ben kendi ellerimle yapıcam 🙃
Siteden kiminle/kimlerle beraber Pavlova yemek isterdiniz?
Siteden kiminle/kimlerle beraber Pavlova yemek isterdiniz?
Cevapla