Hafif ve asil bir tatlı olarak görüyorum. O yüzden beraber Pavlova yediğiniz kişiyle tatlının hazzını alarak konuşursunuz diye düşünüyorum. Hem o mutluluk hemde karşınızda oturan arkadaşınız.. bence çok keyifli olur. Bizimkilere ben kendi ellerimle yapıcam 🙃
Siteden kiminle/kimlerle beraber Pavlova yemek isterdiniz?
1 defa yedım Izmır'e amcamları zıyarete gıttıgımde yengem yapmıstı. Cok fazla krema tadı almıstım. Boyle hanı cocuklugumuzda fırınlarda satılan beyaz bezeler olur ya onu anımsattı yerken.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Selam gadası 🙃
Ten başıma yemeyi tercih ederdim
Olmaz benim yaptığımın tadına bakacaksın
O bak el lezzetine güvenirim senin
Güven güven 😏
Altı kremşanti mi öyleyse hoş değil 😄 yemem ama muhallebi tarzıysa yerim
Köpük varya biz öyle diyoruz da bilmiyom orjinal adı nedir. İşte ondan altı :)
Kremşanti o zaman
Bezeymiş…
Tabi ki de ablam ile yemek isterdim @_Elyise
😄 sağolasın kardeşim
1 defa yedım Izmır'e amcamları zıyarete gıttıgımde yengem yapmıstı. Cok fazla krema tadı almıstım. Boyle hanı cocuklugumuzda fırınlarda satılan beyaz bezeler olur ya onu anımsattı yerken.
İyi geceler henüz bir aday yok tanımıyorum eski tanıdıklarım da yok sanırım tek başıma götürür gibiyim
Tarifi bulur yapar hepsini ben yerim niye millete vereyim 😂🤭
@frenchgirl16
Seni seçtim
🥺 Ama yemekleri sen ısmarlarsın palova yı ben ısmarlarım başta diyim
Ona göre yani
Tanımıyom seni kabul etmiyorum
🥺 amaaaaa
Tatlıyı yerken tanışırız işte 😢 oymaz mııı
Offf sıkıcısın he
Tamam yae kızma şaka idi çok ciddiye aldın bu tatlıyı yiyecek kimsem yok sanırım ailenle yerim 😊
Senle karşılıklı oturur yeriz işte..😋
Olur sohbet ederiz biraz.. konuşmamız gereken konular var 😃
İhtiyaç var kesinlikle..🙂
🙃
@-Felaketce- bebeim ile olsun ☺️ Keyifli geceler..
Bebeğimmsinnn 💋💋💋
Tabi kiii seninle 😌
Çünkü bitanesiniz siz bayım 😍🥰
Bugünlük hanım olduk 😄
Ya salla bugünü yaaaaaa
Ehehe 🫠
Senle lütfen
Zaten başka kimse haketmiyor bu tatlıyı sizden senden başka
Yiaaa 😍 - kalp kalp kalp
Kalbinden öperimmmm
Etiketlemiyorum o biliyor kendini
Ohoo mızıkçılık yapma 😂
Hayır olmaz söylemem
olum sütlaç varken bu tatlı nedir ya
İlk defa duydum tatlının adını🙄
Ben tek yiyim hepsi benim olsun
Hiç yemedim biri ısmarlasın bana
Kimse
Kımse