Abur cuburlardan hangisini tercih edersiniz? Kahve, tuzlu bisküvi, kuruyemiş veya hepsi diyecekler yorumda belirtsinler. Yediden fazla seçenek koyamıyorum.
Ben atıştırmalık sevmiyorum pek. sigara ve kahve daha güzel sadece. ama sağlıksız. gerçi atıştırmalıklar da sağlıksız aşırı şeker içeren yiyecekleri çok sık tüketmem. çok canım çekerse bitter yerim sadece
Off seçenek o kadr fazla ki Olmazsa olmazm çikolatalı browni ( çikolata ve kek halı) jelibon hosbes ketçaplı cips yanına da kola. Of ya iftara yarım saat varken nie denk geldim bu soruya 🤦🏻♀️