Sizce hangi pötibör bisküvinin tadı daha güzel? Hangisi ile daha güzel bisküvili pasta yapılır?🤔
En lezzetli bisküvi markası hangisi?
Torku
Ülker
Eti
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce hangi pötibör bisküvinin tadı daha güzel? Hangisi ile daha güzel bisküvili pasta yapılır?🤔
En lezzetli bisküvi markası hangisi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Üzerinde cifte kavrulmuş yazanlar güzel Ülker çifte kavrulmuş iyidir mesela
Bence eti daha iyi ülkeri sevemedim bir türlü nedense çok süt kullanıyor sanki
Bu biskuviyi gorunce aklima hep depremdeki o adam geliyor😔
Büyük yıkım Allah bi daha göstermesin kimseye yasatmasın
Aminn
Kesinlikle ülker. Ülker bisküviyle çok güzel bisküvi tatlısı yapılır.
Bir ürünün Torku su varsa başka markaya bakmam.
Eti'nin ambalajını görünce geçmişe gittim bir an 🥹
Ben Ülkerin kakaolu olanını seviyorum.. Keyifli geceler..
Eti.
Torku hiç güzel değil dır.
Ülker kötü değildir
Ülker daha çok kullandığım bir marka olarak bisküvi oastasında kullandım!
Ülkersiz olmaz. Mozaik pastanın patenti ülkere ait deseler inanırım.
Tabiki de Ülker 👌
Bu arada bayılırım mozaik pastaya bana da bir dilim çıkar mı 😃😍
Ve bisküvili pastayı çok iyi yaparım 😂
Pötibör püskevit deyince akla hemen onun adı gelir; ülker ülker ülker
Aklınız varsa bisküvi yemeyin ben bisküvi yapılan yerde çalışıyorum yere dökülenler bisküvi olarak çıkıyor
Eti severim ben
Ulker tek siz hepiniz
Eti daha güzel
Glutensiz olanı varsa onu tercih ederim
Taze sütlü olanla. Yani Torku.
Bence Torku çünkü doğal ve kaliteli
Çikolatada eti bisküvide ülker
Ülkerle büyüdük ülkere devam😄
Ülker çaya banınca ohh😁
Valla Ülker güzel 🙃
Hepsiyle olabiliyor içerisindeki krema iyi olmalı.
Ülker derim ama benim için hiç farketmez
Bu bisküvi ile pasta yapıyorum çok güzel oluyor.
Aslinda bunun cevabı Ülker olması lazimdi
Ülker daha güzel olur
Çikolatalı falan olan koyu renkli iyidir
Torku çok şekerli olmaz
Torku en güzeli bence hemde hesaplı
Eti alıyoruz biz.
Ülker. Çocukken sütle yemeyi çok severdim.
Eti 🧸😋
Eti güzel
Eti güzel
Bence vallahi en güzeli biminki😂
Eti tataftarıyım ama torkuda güzel
Ülker daha iyi gibi
En sevdiğim çayla içtiğim püskevit
Ülker en iyisi
Ülker
Eti bence
Ülker daha iyi ağam
Ülker
Eti en iyisi
Ülker
Ülker
Torku bence
Tabiki Ülker
Yapta yiyelim