Anneanneme gripin yerine pasta, börek için kullandığımız vanilinden veriyoruz içiyor. Günah olur mu sebepleri var açıklamada?

1 tanesi 15 lira bizim burada. Ufacık bir şey 15 lira arkadaşlar ne aile hekimi yazıyor ne de başka bir şey. Ayrıca bizim eve geldiğinden beri her gün 3 tane çaya döküp içiyor. Yani iyice afedersiniz torbacılara döndü. Biz de sürekli 15 lira veremeyiz öyle değil mi? Para havadan yağmıyor nasıl olsa. Kutuları alıp iki taraflı bant ile tekrardan yapıştırıyorum o görmeden. Günah olur mu bu enflasyonda, ekonomide birde gripin ile uğraşıyoruz ya. Yemin ederim kendi kullandığım ilacım bu kadar pahalı değil ya! Üstelik benimki kalıcı birde!

Anneanneme gripin yerine pasta, börek için kullandığımız vanilinden veriyoruz içiyor. Günah olur mu sebepleri var açıklamada?
Cevapla