Sizce mevlütte yemek, kuran, şeker dağıtmak mantıklı mı?

Biri vefat ettikten sonra mevlütte şeker, kuran ve lahmacun veya farklı bir yemek dağıtılmasını doğru buluyor musunuz? Ben bulmuyorum. Mantıklı hiçbir yanı yok. Orada insan acı çekerken aslında ona yardım edilmesi gerekirken bir de ona masraf çıkıyor. Ve bunu yapmazsan da kimsesi yoktu işte önemsemediler deniliyor. Kuran da iyi fakat herkesin evinde 5000 tane var. Kimsenin okuduğu yok. Sadece masraftan ibaret. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de anketi oylarsanız ☺️☺️☺️☺️
Sizce mevlütte yemek, kuran, şeker dağıtmak mantıklı mı?
Cevapla