Bir oturuşta en fazla kaç adet çilek yiyebilirsiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bir oturuşta en fazla kaç adet çilek yiyebilirsiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çileklerin boyutuna, kişinin iştahına ve çileklerin tatlılığına bağlı olarak bir kişi bir oturuşta 10-20 arası çilek yiyebilir. Ancak bazı insanlar daha fazla veya daha az çilek yiyebilirler. Ayrıca, bir kişinin ne kadar çilek yiyebileceği de sindirim sistemi ve mide kapasitesi ile ilgilidir, bu nedenle herkesin farklı bir sınırı olabilir.
Fuzuli.
Gökkent
Çileğin etrafı saran kokusu tadından daha güzel bence..
Sırf kokusu ve görüntüsü için bile çilek alınır tezgahtan
Ev yapımı çilek reçeli çok güzel oluyor.
Mevsimin de olgun ve güzel bir çileğe denk gelirsem pazardan alıyorum.
Her tezgahtan çilek alınmaz.
Her pazarcı da iyi çilek bulunmaz.
Bir oturuşta çilek güzelse yarım kg yerim
Kan tahlilinden bir gün önce b 12 im yüksek çıksın diye bir kova çilek yemiştim sonuç b 12 im yerlerde sürünüyordu😂 o çilekler nereme yaradı fikrim yok.
Hhahaa sende ters etki yapmış 😜
En sevdiğim meyve ama ben dağ çileğini seviyorum
Ne kadar çilek elimde varsa hepsini yerim kimseye bırakmam 😊
Şimdilik bununla idare et dağ çileğine daha var
Maalesef 😔
Cevap
31Cevap
Ben bir çok çileği yerim aynı anda. zaten kalorisi düşük bu yüzden de kilo aldırmaz. çilek de sevdiğim için sanırım bir 30 tane yerim en az. bunun dışında çok yemem bayar bir yerden sonra
Çileği çok severim iki kilo yemisligim vardır. Afrodizyak etkisi vardır. Çok yemeyin 😂
Öyle mi dersin 😋😋😋
Hepsini yerim 🙊şaka şaka çileği çok severim ama 10 taneden sonrasını midem kabul etmez
On çok az ama 🙃
Hadi ya 🙃
Çilek çok enteresan bir yiyecek. Bir yiyorsun ardı üçlü beşli geliyor, garip tarafı kendini durduramıyorsun da. Çok başka bir lezzet gerçekten 🍓
10'dan sonra tıkanırım. Kalkmadan 5 dakika bekler, 10 tane daha zorlarsam bir oturuşta 20 çilek yemiş olurum. 🤤
Çok fazla çileği sevmiyorum en fazla 4-5 tane yerim onun dışında oturup kaseler dolusu çilek yediğimi hiç hatırlamıyorum
Bir kilo belki çünkü fazlası ters tepiyor 🤷🏻♀️en son zaten reçellik çilek temizlerken öyle dolu dolu yemiştim ellerim bütün hafta çilek kokmuştu.
Eskiden bahçemde kendi kendine çıkan Osmanlı çileği vardı minik pembe ve güzel kokulu kardeşim 5 kg bile yenir
Çileğin nasıl olduğuna bağlı güzelse eğer 1 2 kilo cinsinden götürürüm şu görseli koymasaydın iyiymiş
Adet olarak bilmem ama bir tabak dolusu bir oturuşta yerim. 🍓
Adet bilmemde bir kilo yerim nutellaya bana bana haha
Eger tadi guzelse onume ne kadar koyarlarsa o kadar yerim
Lezzetli olursa 1 kilo yenir ya zaten su. Keyifli günler..
1 kilo yerim gadası çilek nedir ki çerez gibi yenir
3 5 tane yerim yeterli olur, çileği severim ama meyveyle pek aram yok
20 olur kesin de daha fazlası için boyutu tadı önemli 🍓
1 kilo çilek 40 TL den başlıyor kaç çilek yerim 10 tane diyelim?
Profildeki karının önündeki tabağın hepsini yerim 😉😋
1 kg ve fazlasi yerim. Çilek severim ve yemek konusunda hep asirici olmusumdur.
Çilek sevmem ama tatlıysa 15 tane rahat yerim
Detaydaki kızın önündekiler kadar ve belkide daha fazlasını yerim😅😋
Vallahi sayamam ama üç dört kasa fazlası var eksiği yok
Bir kilo yiyorum taze taze dalından olunca mis kokulu..
burada yapılan yorum sayısı kadar yiyebilirim net.
Çok sevmediğim için bi kaç tane yerim. Ama yarış falan gibiyse ne kadar gerekiyorsa yiyebilirim sonuçta hafif bişey.
Kova dolusu yediğim olmuştur 😄
Maşallah
Bende severim bu ikiliyi
Cilek yemem ama cilekli olan herseyi yerim. tesekkurler
4 ya da 5 fazla yiyemiyorumm
15 tane yerim tahminen
Hiç saymam , bereketi kaçmasın xxjjsnsns
Çilek pek sevmem ya. En fazla 3-4 tane yerim anca.
1 tane. Sonra midem bulanıelr.
Denemedim hiç ama bir kasa çileği yerim bence😃
20-30 yiyebilirim sanırım.
Yarım kilo yerim 🥸
10 tane yerim sonra çatlarım
30 tane yiyerim
Saymadım ama bi yarım kilo gömerim
500 gramm çilek yerim
Bilmem saymadım bi kilo yerim😂
yüzlerce binlerce :D
Çileği sevmem ama kiraz olsa hepsini yerim
yiyemem ulserim kızar
Bilmem. Sınırsız yiyebilirim bence cjcjjd
Dolu dolu yerim valla
Çilek yerkene hiç saymadim😬
Söz konusu çilekse işler karışır 😅
15 - 20 taneye kadar yiyebilirim.
3 kiloyu gommuslugm var bı oturuşta
Adet hesabı yapmasak kilo hesabından gidelim 😀
Rekorum 20 gadasi
Az gadası 🙃
Senin kaç gadasi
Saymadım ama 20'den fazladır
Pudrayla iyi gider bak
Denemedim denerim bir ara
Mutlaka dene mükemmel oluyo
Yarın erinmezsem gider alırım yine
Al bence erinme
İnşallah
Hepsini asko
Bal şeker olsun 😘
Çileği sevseydim leblebi gibi yerdim valla
10 felan
2 kilo
Bir kilo yemisligim oldu
14-15 tane olabilir.
14 tane
15 yerim
15 20 tsne yiyebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?