Vallahi şöyle bir bakıyorum da bıraksalar 10 15 tane yerim herhalde rahat. Sonrası sıkıntı olabilir tabi :dd

Vallahi şöyle bir bakıyorum da bıraksalar 10 15 tane yerim herhalde rahat. Sonrası sıkıntı olabilir tabi :dd

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
5 tane yerim
aç karna 12profiterol yemiştim tıkanmıştım fjfys
E iyi yemişsin yine ama açsan daha çok yemeni beklerdim sdf
benim midem minnacıktır ya djgkf
Oha😂
Çikolatalı tatlılarla pek aram yok o yüzden en fazla 2
az dedin ya
Sevmedigim için 😇
Ekleri çok severim 6, 7 yerim yalan yok. :))
Seviyorsan 6 7 az değil mi xd
Benim için yeterli sayı. 😄
Sana yetmez o aslaaaa
😄
Ekler tatlısını seviyorum ama sağlıksız. O yüzden yemiyorum. Kilo aldırmayan bir yiyecek olsa keşke...
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Yanında muazzam sade bir duble espresso ile 20 ekler beni zor keser. ⭐ 😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Disimi agiritana kadar yerim sayisini bilemiycem 😆😆😆 canimda cekti yani...
2 den fazla yemem.. Sevmiyorum..
#Vesselam
En fazla 3 tane yiyebilirim. Zaten çokta masum bir şey değil.
50 tane de yerim ama tatlıyla aram yoktur. O yüzden yemem.
gösterme ya bak canım çekti ya seviyorum keratayı bir 10 tane atarım=)
8 tane yerim rahat max 12 olur heralde
15i bile bulursun senn
boyutuna bağlı
Ortalama xd
Fotoğraftakiler bitti başka yok mu 😂
Sana on tane daha dsf
Eyvallah bro 👍
10 tan eyerim herald eçok severim
8 tane yeee
3 yerim
üç tane de benim için yersin
Yohh o kadar olmazzz
haydaaa
3 tane yerim😋
az olmadı mı be :)
Benim için çok😂
Aç karnına yersem 20 yi bulabilir 😂
Sen 25 tane ye, beş tane de ben ısmarlayım sana sdf
max 7 tane yemiştim denedim😄
ooo ben de deneyebilsem keşke :D
sonra bi mide fesadı 😅
Bir şey olmaz bence sen bana bi ısmarla dsf
olur, bunu sen istedin :)
Evet nerede ısmarlayacaksın sdf
en güzel neresi yapıyorsa bi araştırma yapayımm
En güzelinde gözümüz yok :D İçinden gelsin o yeter sdf
onda sorun yok ya 😄
tamam ne zaman alıyorsun sdf
ne zaman olsun
Sen ne zaman istiyorsun
fark etmez bana
tamam bu akşam al
oluur
Aksam gecti ama almadinn
napalım iş güçç
Sozunde durrr
söz vermemişim ki
Peki almiyorsann
4829272923729390103836328373829376 tane
abart abart dsf
Ama çok sebiyommm
0 ekler. Hic sevmiyorum
nasıl olur da sevmezsin nasııll sdf
1 oturuşta sağlam bünyem vardır ekleristan eklerinden 20 tane yerim
bende 7-8 rahat yerim
Sen 12 tane ye xd
Aynı olabiliriz ama bu işin sonrası da var :d
Sonrasında ne oluyor :D
Yağ ☹️
olmaz ya benim kilo sorunum yok valla :(
Sizde sıkıntı olabilir demişsiniz bak sizde ne oluyor
Kilo olsa neyse sırf yağ o
Ben midem bulanır diye dedim ama kilo olarak sorun olmaz ya :D
Benim de yağ olduğu için bulanıyor
ekler de krema çikolata falan var yağ nerede ya dsf
Krema ve çikolatası sırf yağ işte vücuttan çıkmıyor
niye gizliye geçtin şimdi dsfsd
Eig verirseniz açarım ama
bu neden yaptığının cevabı dğeil ki ama :)
10 civarı yerim herhalde
4 yerim belki 5 nam nam😋
Önümde kaç tane varsa 😄
20 tane yerim en az
gız o kadar da değil dsf
Yemişliğim var wodkekndnd
sen 20 tane ye, ben sana 5 tane daha alayım sdfgd
Zarara girersin yalnız eosnejdnsbdbdd
sen bu kadarını tek seferde yiyebileceksen gireyim :D
Wosksksnnsnsns peki
6 7 rahat
9 10 rahat değil mi xd
Denerim senin icin
Benim için mi haha çok teşekkür ederim, sen yersin bence. xd
Açsam olabilir evet
Toksan da yersin bi 10 tane fsd
Çikolata hastasıyım olabilirde bilemiyorum
sen bu işi başarırsın ben aldım o hissi sdf
Daha fazla zorlamadan kaçayım ben ozaman 🤚
Kaç bakalım kovalamayalım xd
Tamam
Toz olcam bak simdi
Toz mu olsan başka bir şey mi olsan kararsız kaldım ama şimdi yaaa
Beni bilmem de sen net ol , bir şey derken?
Toz mu olsan, duman mı olsan, kayıp mı olsan hangisi olsa onu bilemedim, onu düşünüyorum.
Ha sen kibarlaşayım dedin problem değil ya kufretmis falan olmazsin
Küfür yok bizde, çay var kahve var hangisini alırsın?
Uyku açar şimdi hiç almayım mışıl mışıl mışıl uyuym ben hazır gelmişken
Nasıl 3 kez yazdım onu o derece gitmişim
burada mı uyuyacaksın fazla yorganımız yok ama. s
Yerimi yadirgarim ben zaten Allah rahatlık versin😇
Aman Aman insanın kendi evi gibi yok tabii ama işte şartlar :)
Sana da uğrar umarim uyku
Uğrarsa uyuruz xd
Uğramazsa koyunları renklerine ayır , saymak çok klişe
Koyun görmek de klişe değil mi, neden koyun mesela? Başka bir hayvan görsem :)
Tamam keçi olsun
Papağan olsa Baykuş olsa falan xd
Kacirirsan sıkıntı onları da
Kaçmak istemezler ki benden amaa
Keçileri demiştim
Keçiler de kaçmaz benim yanımda uslu olurlar :))
Tamam bukalemun da karar kılalım ozaman
o da çok değişken olur ama şu an hangi renktir acaba. s
Bilmem hiç düşünmemiştim🙄
Yani daha net renkli şeyleri alabiliriz. s
Tavus kuşu nasıl?
Kanatlarına bakmaktan uykum kaçarsa ya. s
Sana da bişey begendiremedik bu dertle seni başbaşa bırakıyorum ve gidiyorum , iyigeceler
iyi geceler ben pandaa görecem
Panda da seni görecek mi?😂
Keyfi isterse görür, istemezse yan yan bakar geçer :D
Cem yılmaz la kapatalım dedim
Can yılmazla da kapatabiliriz
Ben kapattım sen devam et
olur olur ederimm
25-30 😅😅
zor zor :)
Ölümüne🔪
3 diyorm
az diyorsn
Bana yardm et
ederiz tabii
Oturuşuma bağlı
bağdaş kurduğunda dsf
minimum 18 bebim
mumkun değil sen yiyemezsinn
ben yerim
yiyemezsinn
yerim yerim
hayırr zorr
var mısın yemeye
varım varım 18 taneyi üst üste yiyemezsinn
ywrim aa sinir etme beni
olsana sinir olll
ya git allah aşkına
nereye gidiyimm
sus
mam
20 slwlsğsçd
dfsdfds yiyemezsin
Doğru 20 yiyemem 30 ideal😋
sen tek oturuşta 30 tane ye ben de sana 5 tane alacağımm
Minnak şeyler zaten yeriz çsğslxödlss yersem alırım 5'i
tamam alacaksın :)
On yerim
anca keser :))
İki tane yerim anca
az dedin ya dsf
Yani pek tatlı sevmiyorum :)
tatlı sevmeden olur mu ama :)(
3 tane yerim
Zorlarsam 20 yi bulur
20,30. Canım çekti ve ciğerim
abartmıyorum 1 kılo yıyebılırım
1 kilo
3den fazlası zarar bana
Tatlı beni çabuk kesiyor 3 yeterli sanırım
3 tane
1 kg
Sevmem
En fazla 3-4
9-10 en fazla
5 tane
4-5 yerim
Bir tane
8-9 ideal 😜😜😜
10 ya :<
10 tane
15 tane.
5 adet
5 tane belki
40 tane yerim rahat
5 tane yerim.
5 yerim😅
çok düşük dedin be olmaz yapamayız böyle dsf
Eklerin numarası yok ki kağıt gibi hamur krema çikolata 😂 sevdiğim bir şey olsa 🙊
Daha ne olacak ki, ısırdığın an kremayı hisset çikolatayı ve yumuşacık hamurunu. Daha bir tatlı ne kadar tatlı olabilir ki xd
Karamelli sütlü tatlılar 😍
Trileçe falan mı diyorsun df
Evett, krem karamel falan ay gece gece 😍
2 tane anca