Milföy hamurundan patatesli börek yaptım becerebilmiş miyim nasıl olmuş:))

Milföy hamurundan patatesli börek yaptım becerebilmiş miyim nasıl olmuş:))

Sahiden de milföy hamurundan mı yaptın? Yahu ciddi olamazsın, nasıl bu denli şahane görünebiliyorlar, sanki dışardan hazır yufka aldın da öyle yaptın gibi ya da yufkayı kendin açtın da öyle yaptın gibi lakin hiç milföy hamurundan yapmışsın gibi değil , çıtır çıtır görünmüyor bir kere , yumuşacık görülüyor , şu an resmin içine girip bir, iki tane yemek istiyorum diyeceğim de, ya buzluğa atmışsındır ya da çoktan yemişsinizdir, ellerine sağlık , fevkalade güzel görünüyor
Çok güzel yorum yapmışsın mutlu ettin teşekkür ederim:)) çok üzgünüm evde aç kurtlar var silip süpürdüler hepsini 😂😂
Tabi, normal. Devamı kalmaz 😂
Rica ederim 🌺
Olmuş knk eline sağlık
Eyvallah bacı gel buyur
Sağol çok tokum 👌🏻
Cevap
5Cevap
Olmuş ellerine saglik ve afiyet olsun.
Teşekkürler bayan
Güzel görünüyor da ben sahur yapmam afiyet olsun
Bence çok iyi olmuş eline sağlık.
Eyvallah kardeşim
Hiç milföy hamuru gibi durmuyor gayet güzel duruyor ellerine sağlık
Teşekkürler bu kadar beğenileceğini tahmin etmemiştim 😅
Ben şüpheye düştüm senin yapmadığını bile düşündüm shdjd
Hm yok şuanda alışverişteyim bu akşamda mantı ve muhalllebili kadayıf yapacam fjdjdjd
Vayy ellerine sağlık şimdiden😂 pişince soruları görürüz inş
İnşallah 😌
Güzel görünüyor ellerine sağlık tadı da eminim güzeldir. Olsa da yesem canımı çektirdin yaa
Güzel, lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık 🌸
Biraz tombik olmuşlar güzel duruyo benden becerikli
23 saat geçmiş ama guzel olmuş abim. Ee bugün ne yapmayı düşünüyorsun 😃
Ee şimdi canım patatesli börek çekti ne yapıcam bu saatte :D
Tamam senin yerine de yerim 😃
Afiyet olsun
Hamarat adam yaa banada yapsana 😅
Yaparım tabi bol susamli yaparım sana kıyak olsun diye çıtır çıtır pişer yeriz fjdjd
Seninde ellerine sağlık mutfak pırıl pırıl olmuş parlıyor 😂😂
Gıcık ya 😂
Benden güzel yapmış
Djdjdjd
ellerine sağlık güzel olmuş
Teşekkürler
Bence önemli olan görüntüsü değil, tadıdır.
Afiyet olsun, Allah orucunuzu kabul etsin.
Teşekkürler kardeşim seninde
Güzel olmuş canım çekti
Hoş görünüyor eline sağlık
Güzel duruyor ama milföy hamurundan değil sanki
Eline sağlık güzel görünüyor
Afiyet olsun güzel görünüyor
bende yarın milföyden mantı yapıcam
Cok leziz görünüyor olmuş olmuş 😄
Güzel fikir bende sahura yapacağım
Yap yap afiyet olsun
Ama yok unuttum. Dur yufka varsa onu yapacağım
Gayet güzel görünüyor, afiyet olsun.
Güzel olmuş
Bide sen yap biz görelim afrodit hanım 😃
Yapıyorumda buraya atma gereği duymadım hiç
Baya iyi
Canım çekti 🥹🥹
Eline sağlık kank
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar