Ne yapılır bilemedim ama olmuş mu acaba rezil olmam inşallah


Sellam,
Tarifini ver de bizim tabaklar da nasiplensin 🤭🤭
Ellerine sağlık çok leziz duruyor.
Cevap
8Cevap
Süper olmus ellerine sağlık
Üzerine yumurta sarisi ve pekmez mi sürdün harika kızarmış
Benim niye böyle kız kardeşim yok aw yapsa banada getirse falan yardımda ederdim beraber yapardık tatlı istiyom ben yaaaa
hazır almış üstüne şerbet eklemişsin hindistan cevizi ve fıstık tosba seni
çok güsel olmuş bi tabakta bize yollar mıısn -alt komşu
Olmuştur ya neden olmasın😊
Birinden asla birşey yemem
Güzel görünüyor ellerini sağlık 💙
Biraz daha çok koysaymışsın, az olmuş o...
Adres yazayım, göndersene..🙂
çok hoş görünüyor ellerine sağlık
Harika gözüküyor, Elinize sağlık..
Komşu gibi komşu yaa
evet olmus
Güzel görünüyor
gayet guzel duruyor
çok güzel gözüküyor
Güzel gözüküyor
Mmmmm
Nefis gözüküyor 🤤😍
Kırmızı mum attt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?