
Haşlanmış
Sahanda
Omlet
Çırpılmış
Poşe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Haşlanmış yumurtayı rendeleyerek yiyorum tadıyla alakalı bir sorunum yok aslında ama beyazı midemi bulandırıyor.
Tavada yapılınca iyice çırpılmış olması gerekiyor hiç beyaz kalmayacak şekilde, genelde yumurtanın içinde mutlaka bir şey olması lazım severek yemem için. Peynir, sosis, sucuk, domates, mantar hatta soğan ki soğanlı yumurta çok lezzetli oluyor 😅. Sahanda yumurtayı da anlaşarak yiyorum sarıları ben yerim beyazları kardeşim 🥲
Son olarak da kesinlikle sıcak olmalı yeniden ısıtılmasını da sevmiyorum, soğuyunca tiksiniyorum. Bunu neden bu kadar açıkladım bilmiyorum ama yumurta kırmızı çizgim nasıl piştiği çok önemli 😂
Iyi ki de açıklamışsın kahvaltımı pek bir iştahlı yapacağım bu sayede 😂
Sen birde beni yemek yerken gör iştahın ikiye katlanır 😂😂
Aynen ben de öyle yerim bizi karşılıklı oturmasınlar 😂
Aman aman masadan 100 kilo kalkmayalım sonra 😂
Bana uyaar 😂😂
ben küçüklüğümden beri neredeyse her sabah sahanda yumurta yerim
eskiden haftada bir boyozun yanında haşlanmış yumurta yerdim ama ekonomiden dolayı boyozu dandik yağlar ile yapıyorlar artık almıyorum
şimdilerde de bazen biberli sahanda yumurta yiyorum
Cevap
41Cevap
Ben haşlanmış seviyorum. ama o gün ki moduma göre de değişiyor eğer spor yapıyorsam daha çok haşlama yerim. spor yapmadığım durumlarda daha çok pişirerek yerdim. çünkü o daha uzun sürüyor.
En çok sarısı çiğ yumurtada protein var 👍🏻👍🏻
Teşekkürler:)
Rica ederim 🙂
Genelde sahanda yumurta severim ama pişiren ben olmuyorum 😂
her tarzda yapabilirim. yerimde. ama aralarında omlet bide fesleğenliyse var ya hepsini boşveririmm
Yumurtanın her türlüsünü yerdim normalde ama bu aralar bı iğrenme geldiği için tercih yapmayı bile midem kaldırmıyor...
Yumurta sevmiyorum. Yersemde kızarmış sadece beyazını diyorum
En az on dakka kızgın ateşte durmuş bol yağa yumurtayı atıp bir kaç saniyede kizartmak
Omlet ve sahanda yapıyorum. Krema ve yumurta ve peynir deneyin
Poşe (rafadan) yumurta yiyen az insandan biriymişim karmaşık duygular içindeyım?
Hiç ama hiç fark etmez amacım protein almak olduğu için pişmemiş bile içtiğim oluyor
İlk tercihim haşlanmış sonraki tercihim bol domates ve biberli menemen 😉
cırpılmıs tavada ustune 5-6 dılım sucuk mis
Tereyağda, tavada, sarısı göz olacak, sadece beyazı pişmiş olacak, ekmek banmalık.
Sahanda olacak yumurta birde hakiki dana sucuk mis
Bulduğunu götüren cinsteyim genelde haşlama
Çok çırpılmış hafif cıvık olacak bol peynir ve yesillikli
Haşlamadan başkasını yiyemiyorum hele omlet hiç yiyemem
haşlanmış ama hafif cıvık olanından muhteşem oluyor kahvaltılarda
Çırpılmış bir şekilde yumurtanın tadını en az alacak şekilde hazırlıyorum yumurtaları
Hertürlü seviyorum ama su yumurtayı haslayıp yosun gibi olanını sevmiyorum
haşlanmış daha çok sevdiğim sonrasında sahandadır..
Sahanda sevmiyorum.
Deplasmanda daha güzel
Suyun içine 1 tatlı kaşığı tuz 3 adet yumurta takipte kalıyorum baloncuklar çoğalmaya başlayınca yumurtaları çıkarıyorum sarısı kayısı kıvamında oluyor sizin ki nasıl peki
1 hafta önce yumurtadan zehirlenmiş biri olarak bir süre yumurta ile arama mesafe koydum
Hiiii nasıl oldu o ya?
Dikkat edeyim ben çok yumurta yerim 😐
Haşlayarak yedim hiç anlaşılmıyor bozuk olduğu kokusu tadı güzeldi bekletmemek lazım evde çok hemen tüketilmeli bnmki beklemişti biraz
Ayy dikkat ederim artık 😳
Yumurtali ekmegi daha cok severim
yüksek ateşte çırpılmış olcak ama çok pişmicek mümkünse ve üzerine azcık yeşil soğan
Ben yumurtayı tavada kirip baharatlarını filan ekliyorum üzerine bir kapak koyuyorum sahanda yumurta oluyor ama haşlanmış yumurta kıvamı oluyor çok güzel ben öyle çok seviyorum
Sahanda tek geçerim ama tuttutması biraz maharet istiyor. Yoksada peynirli mantarlı omlet şeklinde
Sağlık için. Haşlanmış patates, haşlanmış yumurta tercih ediyorum..
Okyanuslarda çırpınmak
Ve çırpılmış yumurta…
Yumurta her türlü ayri lezzet
Yumurtanın her çeşidini severim
Haslanmış daha sağlıklı
Yuksek ates 6 dk, ici kayisi disi normal :)
Omlet severim
Omlet daha çok severim.
Değişiyor aslında.
Sahanda ve haşlanmış ikisi de
Rafadan yumurtayı tek geçerim.
Sahanda miss bir de köyde açık hava
İyice cirpilip iyice pismeli yoksa yiyemem.
Kaşarlı maydanozlu omlet😄
bol tereyağlı poşe
Poşe harika😋
Sadece haşlanmış
#Hükümdar
Haslarim tam bir bütün ağzıma atar yerim
Huga huga 🦍
Poşe ne
Görselde ortada sağdaki poşe
Thanks 🌸
Rica 💚
sahanda
Omlet, az pişmiş sahanda
Çoğunu yapar yerim
Haşlanmış
Menemen tabiki
Haşlanmış
Haşlanmış
Haslanmıs ve omlet
Omlet
Sahanda yumurta💗
Çırpılmış net ya
Bekliyorum seni
@KendiHalindeKaybolms atamıyorum ki
İg v ar mı
@KendiHalindeKaybolms yok
Aç geçici
@KendiHalindeKaybolms yarın açim
Şimdi 2 dk
@KendiHalindeKaybolms selam
Haşlanmış, kayısı kıvamında
Daha lezzetli olması
Sahanda en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?