Markette kurabiye hamuru bile satılıyor. O hamuru alıp şekillendirip kurabiye yapıyorum, evde yapmış gibi oluyor. Zaten evde yapıyorum sadece hamuru hazır. Sizce bu anlaşılır mı ya da bu kötü bir şey mi?

Markette kurabiye hamuru bile satılıyor. O hamuru alıp şekillendirip kurabiye yapıyorum, evde yapmış gibi oluyor. Zaten evde yapıyorum sadece hamuru hazır. Sizce bu anlaşılır mı ya da bu kötü bir şey mi?

Yalan söylemediğin sürece sorun yok. Ve anlarlarsa anlasınlar çok mu mühim sanki?
Ben bana buju yapan arkadaşım olsa ona bana böyle bir kıyak yaptığı için teşekkür eder ve pratikliğinden dolayı da tebrik ederdim.
Böyle düşünmeyecek kişi de iyi bir insan değildir ve öyle biri arkadaşın olmazsa çok da bir şey kaybetmezsin bence.
Cevap
9Cevap
Yemek yapmak konusunda çok iyilerse anlayabilirler ama anlamayan da olur.
Anlasalar nolcak aşkom sen pişiriyormuşsun. Ben yaptım deme, ben pişirdim de. Sorarlarsa da hamurunu ben hazırlamıyorum pişirme işi ben de sadece de geç shsjs
Hiç bir mihribana yakışır mı hazır hamur kullanmak yaa
yaaa ne alakası var
Mihriban demek anadolu demek
Mihriban demek toprak kokan nasırlı eller demek
Mihriban demek hamur bulaşmış kınalı eller demek
Şu an saygıyla önünde eğiliyorum. :D Bunda sakıncalı bir durum yok gayet zeki insan düşüncesii..
düşünmüş arkadaşların için bişeyler yapmışsın yiyip otursunlar aşağı
Aslında hiç gerek yok. YouTube’da harika tarifler var.
Dondurulmus Hamur işi veya Hamur kullanmayı tercih etmiyorum
Yoo aşçı degilsin sonucta da tarifini isterlerse foyan ortaya çıkabilir :D
Ev yapiminin tadi bambaska. senin aldiginin fabrika ürünü oldugu tadindan belli olur
yaa bunu nerden alıyosun bulamadim bi turlu tadi nasi
Ben olsam anlarım cünkü yag orani fazla kıtır oluyor
Ya adam tadına bakar hazır mı değil mi pek alakadar etmez bence
yap götür ya maksat bişeyler götürmek değilmi kim nası yaptıysa yaptı
Anlaşılmaz ya bende bir ara tepsi böreklerinden alıp bölerek doğum gününe götürmüştüm. Anlamadılar.
Umarim anlamazlarda canım yerine konduklarini hissetmezler
Kötü bir şey değil tabiki sonuçta paylaşmak niyeti ile arkadaşların için bir şey yapıyorsunda yalan söylemeye ne hacet?
Kanka niye taklit yapıyorsun ki söyle ne olacak.
Dolandırıcılıkta yeni seviye 😃
ama evde pişiyor ben şekillendiriyorum :D
Zor bişey değil ki kurabiye yapmak hamuru da kendin yapabilirsin 😃
ayy bu gerçek mi direk oastaneden alsaydınn
markette kurabiye hamuru hiç görmemiştim 😀
Milföy harici kullanmam onları
Onlar da biliyordur bunları
Bir şey olmaz ama yalan söylemek hoş değil
Milleti kekleyip kurabiyeliyosun yani 🤣🤣
Yani biraz damak tatları gelismisse anlarlar
hen anlardim onlari bilmiyrm ama
Kötü bişey değil tabikide anlaşılmaz
Anliyan anlar
Çok mu önemli bu
Yok ya ne anlayacaklar
Anlarlar tabiki
Pis yalancı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?