Hazır ve pratik ürünler, onları kullanmaya o kadar alıştım ki artık elim hep onlara gidiyor. Doğranmış soğan, yıkanmış ıspanak falan alıyorum diye herkes tembelsin diyor. Bu tembellik mi?

Hazır ve pratik ürünler, onları kullanmaya o kadar alıştım ki artık elim hep onlara gidiyor. Doğranmış soğan, yıkanmış ıspanak falan alıyorum diye herkes tembelsin diyor. Bu tembellik mi?

Kimisi kazağını, büstiyerini, kabanını ve hatta evin içine yolluk, pas pas, rengarenk mutfak perdesi falan örer bunları da kullanır (çokta şık durur). Örgüden hoşlanmayan da hazır alır. Bu da onun gibi kendiniz yapsanız daha sağlıklı. Mesela canın hamburger çekti akşam eve dönerken hamburger köftesi ekmeği yeşillik alıp evde kendi hamburgerini hazırlamak gibi zaman yoksa neden olmasın. Kışlıklar yapılıyor konserveler ve dondurulmuş gıdalar (kastınız buysa sağlıklı). Mutlu bir gün dilerim.
sağlıklı olmadığı kesin. öyle her şeyi pratik diye löpür löpür mideye atmayalım. onun dışında çok da tembellik sayılmaz. yımırta bile kırmayan tipler olduğunu düşünürsek. sahi yımırtanın kırılmışı da satılıyor mu paketli olarak. aklında bir şimşek çaktı mı
Cevap
24Cevap
Tembellik değil bence yani kişisel bir tercihtir bu şekilde seviyorsanız yiyebilirsiniz
Mutfakta çok zaman harcamak istemiyorsun pratiklikten yanasın diyelim😂
Yok tembellik değil kucak harici başka yerde durmayan bebeğim var mecburen hazıra yöneliyorum çocuğumu ıspanak soğan için ağlatmaktansa bu şekilde alır yerim nolmuş yani. Amannn tembel diyenler gelin doğrayın madem soğanımla ıspanağımı
Şöyleki sürekli olarak bunu yapmak hem bütçene zarar hem de sağlıklı değil ki. Soğanı da doğrarsın yani 😂😂
Evet biraz öyle ama zamanın yoksa normal ama zamanın varsa kendin yaparsan bazı şeyleri yaptığın yemek çok daha güzel olabilir
Hazır olması sağlık açısından biraz riskli. Yani sürekli o şekilde yapıp yemek iyi değil.
evet ya bundan biraz tereddüt ediyorum
Pekala peki ne kadar sağlıklı olduklari konusundaki fikrin?
var tabii doğru bulmuyorum ama pratik işte bağımlısı oldum iş yapmayı kolaylaştırdı
Tembelliği geçtim de sağlık açısından kötü bir durum
birazcık çok değil onları marketten al eve getir az iş değil
Tembellik mi bilmem ama sağlıklı olmadığını düşünüyorum...
Evet ve sağlıksız çok sürmez 10 sene sonra kalp yetmezliği başlar.
Kalk biraz bağdan yaprak kur tuzla biber domates patlıcan kurut ne güzel tembellik etme
Sağlık açısından iyi değil tembellikle alakası yok tamamen pratiklik
Bunları doğrayınca da çok hamarat olunmuyor zaten kafana göre takıl.
Şu gorseldeki hatun gibi çıtı pıtı zarif ve kıvrımlı hatların varsa hiç sorun yok 😁
Dondurulmuş ve hazır ürünler hiç sağlıklı değil. Hatta çok zararli
Zamandan tasarruf olduğu için seni taktir etmek gerek👍👍
Bir nevi evet tembelliğe giriyor. En iyisi doğal beslenmek...
İsteyen istediğini der. Bu tembellik değil, zekâ. İşini kolsylaştırıyorsun
Saĝlikli değil bence bu alişkanliğini değiştirmelisin sağliğin için
Yavaş yavaş azaltırsın. Dondurulmuş gıdaları ayda bir almaya çalış
Yemek yapmayı sevmek zorunda değilsin amapk sağlıksız onlar.
Bir süre sonra taze sebzelerle bir yemek yapıp ye farkı görünce bidaha kullanmazsın flvldkf
Yok be hayatım kolayına nasıl geliyorsa öyle yap kime ne
Eee seni ne alakadar eder hiç aynaya baktın mı
Yüzün orantısız kaşların dümdüz burnun yamuk dudakların ince saçların ince telli dümdüz kirpiklerin yok gözlerin bayık bakıyor senin gibi insanlar hayatlarında hiçbir şey başaramadan ölürler kalbini temizle insan olmayı öğren tanımadığın insanlar hakkında düzgün konuş yoksa olmaya kalbini çok kırarlar
Senin de bize salladığın gibi 😊
Ayrıca tipinden dolayı değil söylediğin cümleden dolayı söyledim bunu aklının ne kadar çalıştığını da kanıtlamış oldun daha okuduğunu anlayamayan ve çıkarımda bulunamayan bir adamla münakaşa etmeyeceğim iyi akşamlar
Ama Türk ekekleri çok yakışıklı ve çalışkan dimiiiii 😉
Git hadi seni bekliyor erkekler koş kap bir tane evinin direği olsun 🤣🤣
Ben seni gay sandım kızları çekemedigin için normalde erkekler beğeniyor çünkü Türk kadinlarini
Bu arada haddini bil kızım falan deme bana
Yok sana erkek lazım erkek düşkünü seni
Yemek yapmayı sevmiyorsun sende benim gibi
sadece yemeyi seviyorumm :D
Sağlıksız ama lezzetli şimdi.
off di mii o hazır patatesler evdekinden daha iyi oluyor
Yok ya pratik zeka dşyelim biz ona😛
Hem tembellik hem de sağlıksız.
Biraz öyle
en azindan yapiyorsunuz ))
Evet, hem tembellik hem de zararlı!
Sağlıklı bulmuyorum onları
Yok değil tercih meselesi bence
Yo çalışıyorsn neden olsun ki
Evet tembellik ve sagliksiz beslenme
Çalışan kadınların yardımcısı resmen
Olur mu şefim michelin yıldız verecekmiş sana
Tembelliktir yani hazıra konmak bi nevi
Evlenmediğin müddetçe sorun olmaz bence
Ben onları sağlıklı bulmadığım için yemiyorum bile
Gayet zekice davranış neden kendini yorasın ki
Hayir değil ama sağlıklı mi Bilmem
Sağlıksız tercih etmiyorum
Hayiir sonuçta yapiyo pisiryorsun
Evet öyle
bence zevkli ama çabuk kilo aldırıyorlar
sağlıksız bir şey bu
Her zaman değil de arada olur..
Hayır zenginlik
Tabikide tembellik
Sağlıklı beslenme olmaz
Biraz
yoo neden olsun
evet.
Hayir kolaylık
Bence üşengeçlik ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?