Yeme & İçme Yaz gelsin doya doya dondurma yiyelim diyen kimler var? FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Damla sakızlı karamelli dondurmayı seveyende dondurma seviyorum demesin.😝 Yaz gelsin doya doya dondurma yiyelim diyen kimler var? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Çok da canım çekti diyemem tabi ama damla sakızlı iyi olurdu. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Ben varım 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Dondurma yemek için yaz mevsimini beklemeye gerek yok. Her zaman yenebilir. Yazın sıcağında serinletici olarak ayrı güzel oluyor tabi o ayrı 1 6 Yorumla FloraBacchus +1 yıl Çabuk hasta eder beni çok yiyemem yazın bile. Yorumla SülfürükAsit +1 yıl O zaman yanında ılık su içeceksin hemen Yorumla FloraBacchus +1 yıl Öyle tadı kaçıyor dondurmanın 😒 Yorumla SülfürükAsit +1 yıl Bir de tavsiyem cup içinde tatlı kaşığıyla üfleyerek ye Yorumla FloraBacchus +1 yıl Niye ki ne oluyo öyle? Yorumla SülfürükAsit +1 yıl Bilmem psikolojik heralde yengem demişti ben çocukken o zamandan beri öyle yiyorum hasta olmadım Yorumla
Cenkistanbul Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Çeşme'de vişneli, çilekli, damla sakızlı dondurma 1 0 Yorumla
Gzz00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Karamel sevdiğim bir şey değil, magnumdan başkasına da dondurma demiyorum 😂 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. En sıcak günlerde yerim cunki hemen boğaz isyan ediyor 1 0 Yorumla
seynepsx Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Bademciklerim şiştigi için bana yasak ama arada gizlice yediğim doğrudur 1 0 Yorumla
Nanace Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Aslında kışın yiyince benim daha çok hoşuma gidiyor 1 1 Yorumla FloraBacchus +1 yıl Hasta oluyorum ben. Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Markette dondurma fiyatlarına baktım 3 4 katına çıkmış bol bol giyebilceğini sanmıyorum 1 0 Yorumla
Busrayarali08 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Buzlu dondurmalar hariç tüm dondurma türlerini severim bide magnumu pek sevmem 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl en iğrenç dondurmaları saymışsın ahsjdkdkd 1 1 Yorumla FloraBacchus +1 yıl 🙄 Seviyorum ben en en en sevdiklerim. Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Kesinlikle been. Gerçi kışın da yiyorum bazen. 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kışın da yiyoruz ki 1 0 Yorumla
Sebeb42 Takip Et Xper 1 Yaş: 48 +1 yıl Evet ama dondurma için degil anm suyu severim tam mevsimi yaz 0 0 Yorumla
Kaptan_Cousteauu Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 342 cevap paylaştı. Karpuz istiyorum dondurma değil. Birde kiraz 1 0 Yorumla
Bana1caykoy Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Boğazım ağrıyor :/ 1 1 Yorumla FloraBacchus +1 yıl Benim de çok çabuk hasta olurum ben soğuklardan. Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Sıcak havalarda pek güzel oluyor 1 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. yaz kış tüketirim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Çok da canım çekti diyemem tabi ama damla sakızlı iyi olurdu.
Ben varım
Dondurma yemek için yaz mevsimini beklemeye gerek yok. Her zaman yenebilir. Yazın sıcağında serinletici olarak ayrı güzel oluyor tabi o ayrı
Çabuk hasta eder beni çok yiyemem yazın bile.
O zaman yanında ılık su içeceksin hemen
Öyle tadı kaçıyor dondurmanın 😒
Bir de tavsiyem cup içinde tatlı kaşığıyla üfleyerek ye
Niye ki ne oluyo öyle?
Bilmem psikolojik heralde yengem demişti ben çocukken o zamandan beri öyle yiyorum hasta olmadım
Çeşme'de vişneli, çilekli, damla sakızlı dondurma
Karamel sevdiğim bir şey değil, magnumdan başkasına da dondurma demiyorum 😂
En sıcak günlerde yerim cunki hemen boğaz isyan ediyor
Bademciklerim şiştigi için bana yasak ama arada gizlice yediğim doğrudur
Aslında kışın yiyince benim daha çok hoşuma gidiyor
Hasta oluyorum ben.
Markette dondurma fiyatlarına baktım 3 4 katına çıkmış bol bol giyebilceğini sanmıyorum
Buzlu dondurmalar hariç tüm dondurma türlerini severim bide magnumu pek sevmem
en iğrenç dondurmaları saymışsın ahsjdkdkd
🙄 Seviyorum ben en en en sevdiklerim.
Kesinlikle been. Gerçi kışın da yiyorum bazen.
Canım çekmez pek. Yine de yeris
Kışın da yiyoruz ki
Bunu kışında yapabilirim 😂
Şimdi de yenebilir
Evet ama dondurma için degil anm suyu severim tam mevsimi yaz
Karpuz istiyorum dondurma değil. Birde kiraz
Boğazım ağrıyor :/
Benim de çok çabuk hasta olurum ben soğuklardan.
Çikolatalı dondurma mükemmel
Sıcak havalarda pek güzel oluyor
yaz kış tüketirim
Ben kışında yiyorum np
Karamelli 😍
Ben varım 🫡