çiğ sağlıklıdır kavrulduğunda içerisindeki faydalı yağlar yanmaya başlıyor. örneğin omega 3 yok oluyor tuzluya gelirsek tuzun fazlası zarar olduğu gibi son zamanlarda çin tuzu diye adlandırılan msg kullanılmaya başladı. bu sebeple iyi araştırmak lazım.
hatta bimdeki simbat markasının kuru üzümlerine bak, içerisinde pamuk yağı var. pamuk yağı palm yağı kanola yağı gibi rafine yağlar asla yenmemelidir ama adamlar yumuşak olsun diye eklemişler. yağı gizleyen tonla da marka var. ama eline al parmakların yağ oluyor
Leblebi sevmiyorum ancak onun dışında badem fındık gibi şeyleri çiğ olarak tüketmeyi tercih ediyorum daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum ve tadı daha güzel geliyor