
pasta yapmak icin dogradim sizede fikir sunayım dedim.
Muz 🍌
Çilek 🍓
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

pasta yapmak icin dogradim sizede fikir sunayım dedim.
Benim için aslında fark etmiyor yani ben meyve yemeği genel olarak seviyorum zaten. ama en çok muz yemeği severim yani tabi ki çilek de güzel ama çilek sanki daha çok kış veya son bahar aylarında yenirse daha güzel gibi geliyor muz da daha çok yazları yenirse güzel gibi geliyor bu yüzden benim tercihim genel olarak muz olur yani muz daha doyurucu ve enerji veren bir meyve benim için bu yüzden de ben muz yemek isterdim muzu sevdiğim için ama söylediğim gibi çilek yemeği de oldukça seviyorum ben.
Cevap
13Cevap
En çok sevdigim meyve çilek 🍓🍓🍓🍓
Çilek daha çok hoşuma gidiyor.
İkisini de severim. Muz bir tık önde.
Şu parçadan beri çilekten soğuduk :D
Pastayı boş ver pasta yaparsan zaten tekte gömerim ama böyle bile pasta gözümde şu an şu tabak benim olacaktı ah be
Çileği çikolataya bandırıp bandırıp yiyeceksin 😋
Favorim vişne fakat muz ve çilek tercih etmek çok zor. Çilek diyorum hadi. Ellerine sağlık.
İkisine de çok severim ama çilek meyvesi daha güzel
muz diyebilirim ama çilekte favorimdir
Yoğurtla yiyeceksem muz direkt yiceksem çilek
muz seviyorum ben
Çilek.. Keyifli geceler..
Çilek çıkmış mı ya.
Çilek en sevdiğim meyvedir
Çilek daha serinletici
Muz severim
çilek
Çilek
Muzdan
En çok muz
🍓🍓🍓🍓
Waffle dan
Muz🍌
çilek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?