Muzun en çok hangi hâlini seversiniz? Hangisi daha sağlıklıdır?

Merhaba,
En sevdiğim meyvelerden birisidir kendileri. 😌 💫
Benim için 5 ve 6 numara en lezzetli olanıdır, o kıvama gelmeden yemem muzu.
-Arkadaşım hemen pislikleşmeyin lütfen, tamamen lezzet sorusudur.- 😄

Sağlık kısmına gelecek olursak, net bir bilgim yok ama kimisi diyet için kimisi lezzet ve kalsiyum açısından faklı. Bu konu hakkında bilgisini olan varsa lütfen bilgilendirsin. :)
Muzun en çok hangi hâlini seversiniz? Hangisi daha sağlıklıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek.
Güncellemeler
+1 yıl
1-2 Probiyotik kaynağı, dirençli nişasta oranı yüksek. Bağırsak sağlığı için iyidir ama sindirimi zordur. 3 Düşük lif ve düşük şeker 4 Olgun yani yüksek antioksidan seviyesi ve iyi lif içeriği. Orta derece şeker ve sindirimi kolaydır. 5 En düşük mineral ve vitamin. Sindirimi çok kolaydır. 6-7 En düşük lif ve en çok şeker. Smoothie ve veganlar için en uygun dönem. Sindirimi çok kolaydır. En yüksek antioksidan seviyesidir.@LeydiStark
Muzun en çok hangi hâlini seversiniz? Hangisi daha sağlıklıdır?
Cevapla