Hiç sushi yemedim ama her zaman merak ettiğim ve yemek istediğim bir yiyecek sanırım severim gibi geliyor ama uzun zamandır da balık yemiyorum maalesef. daha çok sebze yemekleri ya da bunun gibi şeyler yiyorum aslında et tüketmiyorum bunun yerine protein tozu içmek bana daha iyi geliyor. ama bir gün sushi de denemek isteyeceğim yemekler arasında