Mercimek çorbası en güzel nasıl yapılır, sizce salçalı mı olur salçasız mı?
Ben mercimek çorbasında pek salça sevmiyorum fakat hafif tat katsın diye tatlı kaşığı kadar koyuyorum. ☺️

Mercimek çorbası en güzel nasıl yapılır, sizce salçalı mı olur salçasız mı?
Ben mercimek çorbasında pek salça sevmiyorum fakat hafif tat katsın diye tatlı kaşığı kadar koyuyorum. ☺️

Ben havuç ve patates ekliyorum kıvamlı oluyor salçayı kendim yapıyorum ev salçası yani 😄 hamaratımdır. Ama çorbada kullanmıyorum. Üzerine pulbiberli yağ yakıyorum mis
Cevap
9Cevap
Salçalı bence
Yapmayı bilmiyorum ama sabah saatlerinde kahvaltı da içmek güzel olurdu
Hafif salçalı daha güzel bence
Bir tatlı kaşığı kadar koyuyorum ben de ama kırmızı kırmızı sevmiyorum çok koyunca ezogelin gibi oluyor
Dediğiniz gibi hafif koymak lazım☺️
Salçalı daha güzel olur
Salçalı yapıyorum ve severim..
İcmesini seviom kim yaparsa yapsin 🤣
Salçalı daha güzel elbette
Salçalı severim..
Salçasız daha lezzetli.
Salcali tek gecerim :)
ben yaparken koyuyorum salça
Lokanta usulü. Sadece üstüne kimyonda dökebilirsin
Çok az salçalı ya da salçasız..
Salçasız
Salçalı..
Salçasıx
Salçalı güzel oluyor
Salçalı tabiki😋
Salcasiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?