Gecenin bu saatine yakışan lezzet nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gecenin bu saatine yakışan lezzet nedir?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bu saatlerde yemek yemeyi tercih etmiyorum yemek yediğim zaman uyku düzenim uyku kalitem oldukça etkileniyor bundan neredeyse bir ay önce hiç denemediğim önyargıyla yaklaşmış olduğum söğüşü deneme fırsatım oldu yedikten sonra ben daha önce bunu neden yemiyormuşum diye düşündüm Bir de bir arkadaşım bunu gündüz yersen çok fazla zevk alamazsın bu gece atıştırmalığıdır demişti Saat 1.30 2.00 gibi yeme fırsatım oldu gerçekten dükkanın önü doluydu
yukarıdaki resimdekilerin hepsini yiyesim var
Sarma yaptım en güzeli bence o 🤗🤗
Şimdi o sarmalarin yanında olmak vardı 😋
Ahhhh keşkemmm
Ne güzel giderdi simdi
Sarma çerez gibi yeniyor ama yinede bu saat yemek için tehlikeli ben domates tabağını alayım salatalık biberli daha cazip şu saatte gideri var sende dikkat et çok ağır beslenme derim bence
Bu görsel temsili zaten bende yemem bu saatte 🙃
Sen mi yemezsin ha hayyyyy🤗🤗
Yerim valla 🙈
Selamlar,
gecenin bu saatine bence en çok sevdiğiniz yiyecek neyse o yakışır ama benim için bence hamburger veya pizza gibi yiyecekler iyi giderdi. bunların yanında da mutlaka kahve veya kola içilebilir. yani herkesin damak tadına göre değişiyor bu durum. bazıları hafif yiyecekler bazıları ağır yiyecekler terci edebilir. ben kilo sorunum olmadığı için genelde fast food tarzı yemekleri tercih ediyorum en çok
Cevap
13Cevap
😍😍😍hepsinden alabilirimm... ellerine sağlık gadası, harikasın😋
Süpersin sende
Emin ol benden daha süpersin
Kahve içerken ağlamak olmaz 🙃
Allah korusun yaza kadar ağlamanı sakla o zaman 🙃
Gecenin bu saatine hiçbir şey yakışmaz bu saatte yemek yiyorsanız obez olur hastalık sahibi olursunuz yapmayın
şu an içiyorum mesela. Otomatikman üzerine ya kumru, kokoreç güzel gider ya da işkembe çorba. Keyifli geceler.
Antakya döneri acılı ve ayran veya şalgam diyebiliriz ya da adana diyebiliriz ya da ciğer diyebiliriz
Mm 😋 fotoğrafın güzelliğine bak çiğköfte tabiki de
Deprem var ya olan var olmayan var dikkat edin bence
şu sarma tabağını alayım gerisi size kalsın 😂
Yarı yarıya boluselim 😂
Görsel temsili mi acabaa
Gönül isterdi elimin altında olsun amma şu an için temsili 😂
Sarma dolma iyi olurdu
Şöyle bir çiğköfte olaydı da yiyeydikk.
Net çiğ köfte... canım çekti be.
En iyi lezzet 0 lezzet, malum saat 23.23
Rus salatası, viski ve bir de puro
Çiğköfte hastasiyim ya
Geçen bir çiğ köfte yedim bir yeşillik koymuş adamlar yok yok
Karnım açtı günaha girdin gardaş
Gece yemek olayı benlik değil sahur değilse
Brownie
Yaaaa yapmayınnn ama böyle diyetteyimmmm 🥹🥹
Bunlar olsa da yesem
Guzelmis
Rakı masası
Corbaa
Cigkofteee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?