Şimdi tuzlu fıstık olacak ki tadından yenmez.
Gecenin bu saatinde hangi atıştırmalık iyi gider?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Şimdi tuzlu fıstık olacak ki tadından yenmez.
Gecenin bu saatinde hangi atıştırmalık iyi gider?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Canım baya meyve çekti evdede kalmamış dışarıda yağmurda var gidemiyorum😀
Yarına artık
En iyi görüş sectigin için teşekür ederim :)
Rica ederim
Bir çuklata olsaydı fena olmazdı
Hangisi
Ülker fındıklı çuklat olabilir görseldeki intense de olabilir 😅
Hemen göndereyim 😅
Çok teşekkür ederim göndermişsin kabul ettim 😅
Rica ederim 🙃
Cevap
7Cevap
Ben kahve içiyorum ve yanında da bilin bakalım ne var
Sigara olmadan olmaz
😍😋🤗Patlamış mısır ve ben eksik gadası az yer açın bahimmm.. az kaysana..🤭😅
Koş gel sana her zaman yer vardır guzum.🙃
Efendim 😂 Enerji içeceği , Ceviziçi ve ne alaka ise eti negro diyorum 😂 çünkü şu an bunları yiyorum
Şifa olsun ağzının tadını bilirsin sen 🙃
Aman efendim Teşekkür ederim 🙏 bir tane eti negro almazmıydınız küçük bey 😂
Olur alırım 🙃ama tek başına negro yetmez ceviz içi de versene
Aa çok özür dilerim nasıl heyecan yaptıysam 😂heyecandan unuttum ceviz ikram etmeyi bir duble enerji içeceği de koyuyorum o vakit içeriz dimi 😂 bugünde olmayan hayellerimizin şerefine içelim 😂 içelim güzelleşelim @nordun_gadasi
İçelim güzelleşelim de hayallerimiz nasılsa birgün olur niye dert edelim şimdi keyfimize bakalım 🙃
Olur olur içeriz bayım 😂 kaç kadeh kırıldı minnoş gönlünde 😂Ahhh ulan ahhh 😂 batsın bu Dünya 😂
Batsın anasını satayım 😂
Ya senin canını yiyerem haa 🤣
Cansın 🙃 gel kavun yiyek son kavunlar bunlar bir daha bulamayız 😋
Oooo süper miş hemen geliyorum ama dilim dilim doğrama elimize alıp şapur şupur yiyelim akıta akıta olur mu 😂
Hem ben sana biraz gülerim yerken 😂
O zaman üstümüze eski birşeyler giyelim yoksa her yerimiz yapış yapış olur batar 😅
Bana gülerken bende sana gülerim meraklanma 🤣
Ne güzel işte önemli olan da birlikte eğlenip gülebilmek degilmidir zaten yediğin ictigin şeyi bir saat sonra unutursun ama o anki mutluluğun hep hafizanda kalır hatırladıkça da yüzünde tebessüm oluşur
Aynen öyle yemek içmek gelip geçer biriken anılar baki kalır birgün koltuğumun altında koca bir kavunla çıkıp karşına dikilirsem anla 😂hemen bıçağı kap gel
Ağzından bal damlıyor gelde siliyim 🤣
Aynen öyle canım bir gün her şey fotoğraflarda kalıyor iste oyuzden anı yaşamak lazım bugün varız yarınımız meçhul
tamam tmmm hemen bıçağı alır gelirim 😂 7 kişi ortak danaya girer gibi kavuna gireriz 😂
Geleyim de sil zaten yeni kavun yedim elim yüzüm battı 🤣
Aynen ortadan keser hapur hupur yeriz her yerimiz şapur şupur şire olar 🙃
Ohhh misss afiyet olsun genç adam
Bensiz boğazından geçtimi peki?
Sağolasın bitti bile 🙃
Ayıpsın eridi gitti ama aklımdasın ilk fırsatta seninle de yiyeceğim
tamam pikiii sustummmm ozaman 😊
Cansın sen 🙃
Sende öyle bu güzel sohbet için teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏 🤗🤗
Bende çok teşekkür ederim 🙃 dikkat et kendine bir başka güzel sohbette görüşmek dileğiyle ❤️
🙋🙋🙋
Gecenin geç saatte herhangi bir atıştırmalık yemiyorum sağlık açısından da sakıncalı hem de kilo almak adına da güzel bir şey değil
Aynen iyi kilo yapar
Bende geçti senelerdir diyet yapa yapa canım çekmiyor zaten
Ne diyeti bu yaşta
Dediğin gibi tuzlu veya soslu fıstık iyi gider abi.
Aynen kardeşim
Tutku cidden güzel gider ya. Bir de soslu fıstık üfff...
Tutkuyu bende severim
Canım çekti alın işte 🥲
Yaaa 🙈
🤧
Ceviz yiyorum tatlı krizimi atlatabilmek için. Şöyle güzel bir baklava olsa harika olurdu.
Baklava olsa iyi giderdi
Ben kahve iciyorum bu saatlerde ders calistigim icin ayakta durmam lazim
Niye bu saatte çalışıyorsun
Okuldan gelince uyuyom yoksa kafayi toparlayamiyom abi
Mantıklı iyi dersler
Sagol abimmmmm
🙃🙃
Soslu Mısır ve kaju
Kaju iyi gider tuzlu tuzlu
Diyet yapıyorum 🥺🥺🥺
Ya ne diyeti akşam akşam
Yaa faydasını görüyor musun
Kaç kiloya inmeyi hedefliyorsun
Ya güzel
Alıştırmalık değil ama kek yiyeceğim.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Cips güzel gider
Hangisini seversin
Lays
Beyran olsa içerdim :)
Yaa onun tadı efsane
Gecenin bu saatinde ya kelle paça ya beyran. Hele hava serinse üstüne tanımam :)
Beyran harika giderdi şimdi acılı acılı
Gece bir şeyler atıştırmayı sevmiyorum.
Yaa
Gece bir şey yemem 😄
Hiç mi canın çekmez
Valla işin zor
Kola çekirdek 👌😅
Süper reis
Patlamış mısır ve çay 😅
Bir tabakta bana koy
Cips iyi gider az önce de yedim zaten.
Hangisinden yedin
Cipse bayilirim
Hangisi
Hepsi 😅 bu aralar kirmizi mercimekli yiyorum bari protein alayim diye
Hangi markanın o
Yabanci Türkiye'de var mi bilmiyorum gadasi
Haa sen Avrupa'da yaşıyorsun
Aynen
Manitanın dudakları 🤤
Onun tadı başka olur 🙃
Kendisi de olsa keşke de yok işte 😂
Olur nasılsa acelene noldu 🤣
Git yat yeme
Yedim bile
Tatlııı
Hangi tatlı
Çizi yedim
Afiyet olsun
Tuzlu fıstık & cips
Yarın ilk isim tuzlu fıstık almak olacak
cips ve çikolata
Daha ne olsun 🙃
Hepsi😁
Işık kolayına kaçıyorsun 😅
Ama yerim acımam yani😁😁 birini seçsem diğerinde gözüm kalıyor ne yapım. 😁😁 Bir çaya bile çilingir sofrası kuruyorum😁😁 midemin doyması yetmiyor ki göz zevkim de doyacak😁
Hey maşallah
😁😁
Karışık çerezz
İçinden seçtiğin çerez var mı doğru söyle 🤣
Kuruyemiş
Hangileri
Bitter Çikolata ve kahve
Ooo ağzının tadını biliyorsun
Herhalde
Cips kola film
Hangi film
Bilmem korku severim
Ben sevemiyorum korkuyu 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar