Erkekler açısından kadınların yemek tercihleri onların dişil görünüp görünmemesine etkisi var mıdır?

İnstagram’da Kısmetse Olur videosuna denk geldim. Orada bir lahmacun mevzusu olmuş. Lahmacun yer misin yemez misin falan diye. Orada bir kız var adını bilmiyorum ben. Lahmacun yemem dedi. Bir kadının lahmacun yemesi, ciğer yemesi ya da ekmekle yemeğin suyuna banması, çorbaya ekmek ufalaması, sarımsak, soğan, acı biber, acı turşu vs yemesi kabalık olarak mı algılanıyor? Ben mesela açken 5-6 lahmacunu ayranla çok rahat yerim ama yememek için 3-4’te bırakıyorum. Frenliyorum kendimi. Ayrana abanıyorum. Yine yemeklerin yanında soğan, acılı turşular falan yerim. Börek, mantı, sarma, dolma, ciğer kızartma, kavurma yerim. Çok da severim. Bunu yiyince kaba mı olunuyor? Dişil olmuyor muyuz? Kadınız diye seksi kibar görüneceğiz çöpsticklerle Çin, Kore yemeği mi gevleyeceğiz? Pizza yerim ama iskenderle pizzayı yan yana koysan ben iskenderciyim 😂😂😂😂 İskenderin üstüne bir baklava ya da yazınsa dondurma çekerim. 😂😂😂 Çiğ köfte falan da yerim ama sakatat mumbar, koç yumurtası falan yemem yiyemem. Kokoreç yiyemem. Onları midem kaldırmaz çok iğrenç geliyor. Böyle Türk mutfağının güzide lezzetlerini tercih eden kadınlar kaba mı geliyor erkeklere acaba?

Erkekler açısından kadınların yemek tercihleri onların dişil görünüp görünmemesine etkisi var mıdır?
Cevapla