Bak burada aynı düşünüyoruz 😉😅 aynen evet ya kokusu tadı çok iğrenç bi kere denedim de kelle paça tadı nasıl diye tadı bile kötü kokusu kadar yiyenler içenler de nasıl mide var anlamış değilim çöp mideler
Eski nisanlim kelle paca cok severdi yemege gittik kelle paca çorbası istedi kendine iyy dedim igrenc dediki bundan bi. kasik yersen sana tam altin alicam😆😆 altini duyunca yemek istedim ama midem almadı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yemek seçme lüksüne sahip değilim gadası
Sakakat gibi türleri hiç sevmiyorum. sevdiğim yemeklerde fast food
Sakatat türlerinin büyük bir kısmını sevmemen sevdiğim yemekler de deniz mahsüllü makarna ve antrikot ama orta orta veya orta iyi pişmesi gerek
Balik yiyemiyorum dokunuyor yemek ayırmam yerim
Geçmiş olsun niçin dokunuyor ki?
Bilmmki
Tadı mı? Kötü geliyor eğer öyleyse şunu söyleyebilirim ki tadı çok güzel lezzetli 😋 yediğin zaman memnun kalırsın
Kokusunsan rahatsız oluyorum
Bence kokusu da çok güzel 😊 özellikle hamsi
Ben sevmiyom
Olabilir saygı duyarım 😊 ben de yiyecekler den kelle paça en iğrendiğim 🤢😅
Iyy bende sevmem onu
Bak burada aynı düşünüyoruz 😉😅 aynen evet ya kokusu tadı çok iğrenç bi kere denedim de kelle paça tadı nasıl diye tadı bile kötü kokusu kadar yiyenler içenler de nasıl mide var anlamış değilim çöp mideler
Cok faydaliymis ama
Faydası şurda dursun yiyemedikten sonra 😅 tadı iğrenç ki nasıl yiyelim yiyenlerin sanırım tad alması yok olmuş 😅 hissiyatsiz yiyorlar
Eski nisanlim kelle paca cok severdi yemege gittik kelle paca çorbası istedi kendine iyy dedim igrenc dediki bundan bi. kasik yersen sana tam altin alicam😆😆 altini duyunca yemek istedim ama midem almadı
Birkaç sebze dışında her şeyi severim
İkiside çok var var hangisi ni diyim🤣