
Kahveyi de sever tüketirim fakat damarlarımdan akan karadenizliliğe engel olamıyorum😂 Yemekten sonra kahve mi çay mı içersiniz?

Kahveyi de sever tüketirim fakat damarlarımdan akan karadenizliliğe engel olamıyorum😂 Yemekten sonra kahve mi çay mı içersiniz?
Delikanlı adam çay içer 😃
Çay bardağı da her işe yarar ✌️😃✌️
Yasal uyarı : Yemeklerden hemen sonra çay kahve içmemek lazım yemeklerin vitamini kayboluyormuş minimum 30 dakika beklenmeliymiş.
Cevap
12Cevap
Şimdi bu baba, baba gibi baba. Kendi klasiğinden geçmemiş kızları da kırmamış tebrikler. Bende klasikçiyim çay severim
Çay sevmediğim için kahve içiyorum daha çok
Çay varsa, bitene kadar içerim. Sonra türk kahvesi de yaptığım oluyor, kalbim dayanana kadar🤓
Çayı sadece kahvaltıda içerim. Onun dışında kahve içerim çayı aramam pek.
Pek içmem sıcak içecek ama illa birini seçeceksem kahve.
Kahvaltıda ve akşam yemeklerinden sonra çay içerim..
Arada kahve icerdim aksamlari artik onu da içmiyorum.
Çay içiyorum.. Esso'lardan, mocha'lardan anlamam.. 😄
Bu ben olabilirim.. 😄
Yazın kış çayı sabahları yeşil çay 5de ingiliz çayı, yazın soğuk çay çay çay 😁
Çay içmezsem ölürüm gibi
Çay adam işidir
Kıymalı börek ile çay çok güzel gidiyor.
Yemekten önce sonra sıkılıp bir demlik daha 😆
Çaykolikler her yerde kendini belli eder :D
Çay içmeyince başım ağrıyor 😄
Çay içerim hep. Kahveyle aram yok
Çay tabiki
Çay.
Sonuna kadar çaycıyım
Çay içerim
Her ikiside
çay çay ve yine çay
Su içerim...
Çoğunlukla kahve.
kahve
Kahveee
Bir şey içmem
Çay candır gerisi heycan 😉
Hiçbir şey içmem.
Kahve
Çay içerim
kahve icerim
Hiçbir şey
Çayyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?