Günümüzde kahve çoğunluk bakımından biraz daha misafir ikramı dersek yerinde olur gibi. Ama çayın tüketimi hayli fazla. Yemekten sonra kahve veya cay içmekten ziyade çay olmadan yemek yemeyen bir aileye sahibim😂 O yüzden çay.
Biz kahvaltı da öğle yemeğinde akşam yemeğinden sonra ara öğünlerde sürekli çay içeriz ailecek çay bağımlısı olduk çay bardağı da kesmiyo artık bizi kupa bardağıyla içiyoruz hepimiz demlik demlik çay bitiriyoruz kilo alırım diye çaya şeker de atmıyorum düşünsenize günde 50 bardak çay her bardağa 2 küp şeker batarız valla hem çok zararlı çayın da fazlası zararlı ama tutamıyorum ki kendimi bu da bi çeşit bağımlılık
Cok rituel halinde olmasa da ben hep Türk kahvesinden yanayim. :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çayın tadı var bereketi var sohbeti var. Kahvenin de yalnız iken içilmesi taraftarıyım kahve ağır bir misafirdir öyle gürültü patırtıyı sevmez onu içeceksen onunla konuşacaksın sadece ya da o kahveyi sana içirenle 😊😉