Güncellemeler
+1 yıl
Kim ye dediyse yedim, karın ağrısına gece uyuyamadım 😒
Direniyorum
Şu an karnım acıkmış olsa düşüneceğim tek şey acaba ne yesem olurdu
Başka bir şey diyeceğini düşünmemiştim 😂
Aç kalmak için bir sebep bulamıyorum
Yicem zaten şakasındayım
Teşekkür ederim
Rica ederim
Açsam yerdim
Cevap
0Cevap
Can boğazdan gelir yemek yeme saati olmaz bence gece (2-3) bile olsa :)
Ye gitsin bee iyi gelir iyi 😄
Acıktıysan ye gitsin
Çikolata
Yedim ben 😋
Noodle yedim az önce
yerim amaan nolçak
yedim
Ye gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar