yemek yapmayı seven ve yaptığı yemekleri sevdikleriyle paylaşan biri misiniz yoksa hep dışardan söylerim mi dersiniz ya da annem yapsın ben yiyim mi dersiniz?

yemek yapmayı seven ve yaptığı yemekleri sevdikleriyle paylaşan biri misiniz yoksa hep dışardan söylerim mi dersiniz ya da annem yapsın ben yiyim mi dersiniz?

Yemek yapmayı sevmiyorum. Gerçekten yemesi çok keyifli ama yemek yaparken o yıkama doğrama ya da hamurlu birşeyse şekilli vs elin oyalanma olayı. Sonrasında mutfak dağınıklığı ve bulaşık. Beni çok yoruyor. Buna rağmen elim lezzetli ve insanlar yaptığım yemekleri hızla tüketip bana yeniden iş çıkarıyorlar 😅 bu
Mutfağı seven biriyim dışardan çok nadir yemek yerim genelde kendi yemeğimi kendim yaparım ev yemeği hem daha masrafsız , hem daha sağlıklı ve bereketli oluyor
Aşırı üşengecim zaten hayatta çok sıkılıyorum zaten yiyeceğim bir şey için hazırlamak ya da çok çok uğraşmak bana zor geliyor. sadece hazırlarım ve yerim
Cevap
15Cevap
Yapmayı sevmem. Yediğim kadar yapar yerim o kadar.
Yemek yapmayı çok severim yemeyeceğim yemeği bile pişiririm
Yemek yapmayı severim zaten evde ben yemek yapıyorum annem annesine bakıyor annesinde yemek yapıyor ikindi vakti yediriyor vs bi anda da yoruluyorum yengemlerde yardım etmez hayır yok bu yüzden yemek yapmaktan soğudum😏
valla severim ben serkeş çalışırım mutfakta domatesim binerim bahçeden olacak toplayacam güzelce masayı kuracam mis gibi bide ortaya salata al sana mutfak çok severim
Yiyebilecepim kadar yemeği, eğlenerek yapmayı severim. Tavada ateşi gökkere çıkarıp oynamak zevkli oluyor. Yüzüm yanmıştı, sigara yı o ateşte yakayım derken 😆
Bekar ve yalnız yaşayan birisi olarak yemek yapmak zorunda kalıyorum. Hobi olarak yaparken çok seviyordum. Günlük yapmak ayrıca iş çıkışı adeta işkence gibi geliyor. Bulaşığı saymıyorum bile 😅
Yemek yapmayı ve sürekli yeni tarifler denemeyi çok seviyorum. Dünyada o kadar farklı yemek var ki hepsini deneyebilmek hayalim.
Yemek yapmayı pek sevmiyorum malsesef. Pratik şeylerden yanayım
Bayılırım yemek yapmaya özellikle tatlı et ve tavuk yemekleri yapmayı seviyorum
Çok sever yapardım, artık yapmıyorum yapmakda istemiyorum.
Benim için terapi gibi bir şey.
Çok seviyorum
Özellikle tattirmayi.
Severim ayrıca yeni tarifler deneyip mutfakta zaman geçirmeyide severim
Severim bu yüzden kendime mutfak hazırlamaya başladım
Tabii ki yemek yapmayı severim. Arkadaşlarım genellikle tatillerde beni arayıp onlara yemek yapmamı isterler.
Ben yemek yemeyi seviyorum yapmayı değil
Neden kilo yok o zaman? 🤣
Severim ugrasmasi guzel
Severim daha çok yedirmeyi..
severiim güzel de yaparım
Tarifleri gördükçe yapasım geliyor
Çok severim , hem yerim hem de yaparım 🤩🤩
İçimden geldikçe yapmayı severim…
severim yemek yapmayı hoşuma gidiyor
Yeni tarifler denemeyi seviyorum
Yaparım herkes yer
severim ve yaparım
Severim
Başkası yapsın ben yiyeyim daha iyi
Yapmayı çok severim
Evet seviyorum
İki yumurta zor kıran biriyim.:D
Sevmem hiç
hiç sevmem
Evet severim
Aşığım
Pek sevmem
En sevdigim aktivite
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?