En sevdiği yemekleri söyledi ama favori bir tatlısı yok, her şeyi seviyor. Özellikle de çikolatalı tatlılar. Güzel bir sömestir başlangıcı olsun istiyorum. Sizce ne tatlısı yapmalıyım?

En sevdiği yemekleri söyledi ama favori bir tatlısı yok, her şeyi seviyor. Özellikle de çikolatalı tatlılar. Güzel bir sömestir başlangıcı olsun istiyorum. Sizce ne tatlısı yapmalıyım?

Kedi dilli muhallebili tatlı yapabilirsiniz, üzerine çikolatalı sos da dökünce muhteşem oluyor. 🌼
Bütün karne alan çocukları da tebrik ederim, keyifli tatiller. 🤍
Cevap
5Cevap
Bence triliçe tatlısı yapabilirsiniz. veya pasta yapabilirsiniz meyveli pasta güzel olur gerçekten.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Tabiki üzerinde hindistan cevizli SUPANGIL harika olur!!⭐
#tubasueda 🍀🍀
Bu değil bir dakika 😌
Görsel çıkmıyor 😌
Her neyse supangle muhteşem olur diyorum ve tebrikler!🧡
Çocuklar için en eğlenceli tatlı porsiyonluk köstebek pasta en azından benimkiler bayılıyor
Aklıma şey geldi ıslak kurabiye olabilir sütle yer.. :)
Ben olsam çikolatalı pasta yaparım. Kocaman 😍
Kurabiye olabilir
Pasta olabilir malzemeleri alıp
Okul hayatı bir ömür başarıyla geçsin 🫶🏻
Sevdiği bir tatlı, neyse artık.
Sufle olabilir 🌝
Islak kek yapabilirsin
Profıterol ⭐️
Şekerpare
Halka tatlısı 😆
Pasta yap bence
Kadayıf künefe çok sever
Çikolatalı birseyler yapabilirisn. Puding vb
Pasta
Rolo pasta...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?