Yeme & İçme Tatlı yapacağım ama annem trileçe istiyor, babam profiterol. Ne yapayım? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Trileçe Profiterol Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Profiterol isteyenler kusura bakmasın bu seferlik trileçe yaptım. Yorumlarınız için teşekkür ederim ♥️♥️ Tatlı yapacağım ama annem trileçe istiyor, babam profiterol. Ne yapayım? Cevapla Babalık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Trileçe yapın annenizin istediğini 1 0 Yorumla
püskevit_aşkına Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 92% +1 yıl İkisini de yap Şimdiden ellerine sağlık afiyet olsun ☺️ 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Yorumla püskevit_aşkına +1 yıl Rica ederimmm☺️ Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. profiterol bayağı tereyağı gerekt, r, yormuş trıleçe daha basıt ve az malıyetlı kanımca , trıleçe yap kendıne zaman yarat 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aslında hemen hemen aynı maliyete sahipler. Zorlukları da aynı. Pek bir farkları yok tatları dışında. Biri sütlü biri çikolatalı Yorumla
Sultanaaaaa23363782 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Her ikisinide dinlemeKafana göre takil gitsinBendede bu durum cok var ikiside ayarsiz😄 1 0 Yorumla
birbucukiskender00 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Baban ağzının tadını bilmiyor annenin dedigindem devam 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Boş ver kendi istediğini yap. Yapan sensin sonuçta 😅 trileçenin yarısını çikolata sos ile yap bence 1 2 Yorumla arascanpolat +1 yıl olabilir ama tadında değişiklik olucağını sanmıyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @arascanpolat yani ama ben de trileçe sevmem ama çikolata hatrına yerdim. Maksat hem anne hem de babasının gönlü olsun Yorumla
busegmss Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 986 cevap paylaştı. Hadi profiterol yapalım, bende yapacağım. Şimdi geldim marketten. 😂 0 1 Yorumla arascanpolat +1 yıl ciddi misin Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Tatil yapacağım diye okudum ya la Profiterol iyidir 0 0 Yorumla
ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Profiterol daha güzel 1 7 Yorumla ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ +1 yıl Yapı madem bildiğini yapacaksın bize niye soruyorsun 😃 Yorumla Soran +1 yıl İlk sorduğumda trileçe daha çok istenmişti. Kendi isteğime göre yapmadım. Hem oy çokluğu hem de annemin istemesinden dolayı buna karar verdim. ☺️ Yorumla ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ +1 yıl Şaka yapıyorum afiyet bal şeker olsun Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim 🙏🏻☺️ Yorumla ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ +1 yıl KızlarSoruyora veda etmeli miyim? ↗Rica ediyorumBeklerim Yorumla SamettVgn +1 yıl Hanımların istekleri öncelikli diyosun yani :) Yorumla ᴅᴀʀᴋ_ᴋɴɪɢʜᴛ +1 yıl @SamettVgn öyle başka şansımız yok Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl İkisini yap karıştır profice yaptım de 1 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. İkisini de yap ikisinin de gönlü olsun 0 0 Yorumla
EmilKurjak Takip Et Master Yaş: 106 , eic 84% +1 yıl Git pasteneden ikisinide al olsun bitsin 0 1 Yorumla arascanpolat +1 yıl bencede gitsin pastaneden ikisinide alsın Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Trileçe tabi ki bu da soru mu hocam 0 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. İkisini de yap😂 1 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. İkisini de yap 😂 1 0 Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 596 cevap paylaştı. Profiterol 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Baklava ac 1 0 Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı. Elinize sağlık !! 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. İkisinde yap 0 0 Yorumla
helinkilicc34 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Trilece daha güzel 0 1 Yorumla Kemwal007 +1 yıl Sen cok daha güzelsin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Trileçe yapın annenizin istediğini
İkisini de yap
Şimdiden ellerine sağlık afiyet olsun ☺️
Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederimmm☺️
profiterol bayağı tereyağı gerekt, r, yormuş trıleçe daha basıt ve az malıyetlı kanımca , trıleçe yap kendıne zaman yarat
Aslında hemen hemen aynı maliyete sahipler. Zorlukları da aynı. Pek bir farkları yok tatları dışında. Biri sütlü biri çikolatalı
Her ikisinide dinleme
Kafana göre takil gitsin
Bendede bu durum cok var ikiside ayarsiz😄
Baban ağzının tadını bilmiyor annenin dedigindem devam
Boş ver kendi istediğini yap. Yapan sensin sonuçta 😅 trileçenin yarısını çikolata sos ile yap bence
olabilir ama tadında değişiklik olucağını sanmıyorum
@arascanpolat yani ama ben de trileçe sevmem ama çikolata hatrına yerdim. Maksat hem anne hem de babasının gönlü olsun
Hadi profiterol yapalım, bende yapacağım. Şimdi geldim marketten. 😂
ciddi misin
Tatil yapacağım diye okudum ya la Profiterol iyidir
Profiterol daha güzel
Yapı madem bildiğini yapacaksın bize niye soruyorsun 😃
İlk sorduğumda trileçe daha çok istenmişti. Kendi isteğime göre yapmadım. Hem oy çokluğu hem de annemin istemesinden dolayı buna karar verdim. ☺️
Şaka yapıyorum afiyet bal şeker olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻☺️
KızlarSoruyora veda etmeli miyim? ↗
Rica ediyorum
Beklerim
Hanımların istekleri öncelikli diyosun yani :)
@SamettVgn öyle başka şansımız yok
İkisini de yap üşenmeyin kızzz
Trileçe yap hem daha güzel
İkisini yap karıştır profice yaptım de
Farklı bişi yap ikisini de yapma.
Trilice yap tabiki 🥹
Ortaya karışık yap işte
ikisini de yap size misafirliğe geleyim
Profiterol yap
İkisini de yap ikisinin de gönlü olsun
Trileçe yap daha kolay
Git pasteneden ikisinide al olsun bitsin
bencede gitsin pastaneden ikisinide alsın
Trileçe tabi ki bu da soru mu hocam
İkisini de yap😂
İkisini de yap 😂
Öncelik annelerin her zaman, her yerde
Ikisini bitden yap
Bence sütlaç yap
Profiterol
İkiside zor bence sen Kurabiya yap gitsin😆
Trileçe yap yarın da profiterol yap
Baklava ac
Triliçeli Profiterol
Trileçe
Profiterol
Elinize sağlık !!
Magnokya yapmalısın bence 😅
anneler 1_0 ondedir
İkisinde yap
Soğuk baklava
Bence vazgeç yapmaktan😀
Trileçe yap
Profitrol iyidir
ikisini de yapma en iyisi :D
Trilece
İkisini de yap
Profiitrol
Trilece daha güzel
Sen cok daha güzelsin
Ekler. 😅