

Dip köşe temizlik yaptım, kek yaptım.. yemek de fırında. Halâ canım sıkılıyor 🙄
Sizce yemek yapmak iyi geliyor mu?🙄🤔


Dip köşe temizlik yaptım, kek yaptım.. yemek de fırında. Halâ canım sıkılıyor 🙄
Sizce yemek yapmak iyi geliyor mu?🙄🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet iyi gelebilir afiyet olsun
Çok güzel olmuş. Benim yaptıklarım hiç böyle olmuyor, bunun bir püf noktası var mı? Can sıkıntısına, her şeye iyi gelir ama hamarat olanlara;/
Biraz el yeteneği var sanırım, yoksa tarifi uyguladım sadece..
Olabilir 😕
Sen bensin 😂iyi gelir yorgunluktan sonra kendini uykunun kollarına bırak o uyku kadar hiç bişey zevk vermez
Gelebilir. Kendinizi bu kadar iş yaptıktan sonra ödüllendirmiş olursunuz.
Evet gelir birde yemek pişince çık bi hava al dolaş 😊
Terapi niyetine olabilir ellerine sağlık afiyet olsun
hiçbir şey iyi gelmez canın sıkkınsa önce neden sıkkın olduğunu bul ve sorunu çöz sonra bunlardan keyif almaya başlarsın
Bizim eve de dipköşe yaparsan belki geçer
Lezzetli görünüyor
terapi gibi gelir
Yine yemek yap. 😄
Hem de nasıl
Gelmez
Yemek bide temizlik tabiki
Geliyor emin ol
Birazını bana verebiliyor musun aşkımmm dkkdkdöd