Yeme & İçme Sabahları uyanınca iştahınız oluyor mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Günaydın bebeksular ve bıyıklısılar yani hanımefendiler ve beyefendiler Sabahları uyanınca iştahınız oluyor mu? Cevapla Bebek Soruları İş Soruları Bıyık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Pek olmuyor öğlene kadar yemek yemiyorum 0 0 Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 673 cevap paylaştı. Pek olmuyor. Kalktiktan bir kac saat sonra bir seyler yerim. 1 0 Yorumla
Pikauv Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Hayır ya sigara içtiğim için mecbur atıştırıyorum bi şeyler 0 0 Yorumla
Kadircanxd Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Uyandıktan sonra en az 1 saat telefonla uğraşırım Sonra Kahvaltı yaparım Aksi Taktirde yiyemiyorum 0 0 Yorumla
justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Olur 2 1 Yorumla Soran +1 yıl Afiyet olsun Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sabahları pek iştahım olmuyor 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Bir kaç egzersiz hareketinden sonra oluyor 0 0 Yorumla
CounterOffensive111 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 343 cevap paylaştı. Eh işte diyebilirim. 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı. Pek degl ya 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Pek olmuyor öğlene kadar yemek yemiyorum
Pek olmuyor. Kalktiktan bir kac saat sonra bir seyler yerim.
Hayır ya sigara içtiğim için mecbur atıştırıyorum bi şeyler
Uyandıktan sonra en az 1 saat telefonla uğraşırım Sonra Kahvaltı yaparım Aksi Taktirde yiyemiyorum
Olur
Afiyet olsun
Evet hem de nasıl hatta midem kazınıyor☹
Sabahları pek iştahım olmuyor
Hayır hatta bazen midem bulunuyor
Bir kaç egzersiz hareketinden sonra oluyor
Eh işte diyebilirim.
Olmuyor, genelde öğlene doğru yiyorum
midem delinmiş gibi hissediyorum o derece açım
hemde ne yeniçeri gibi
Pek degl ya
Olmuyor bıyıklısı