
Bizde oruk yapılıyor (içli köfte ) diyebiliriz...
Peki sizin oralarda neler var...
Cevaplari alalım...
#gezelimmaksat
#düğün

Bizde oruk yapılıyor (içli köfte ) diyebiliriz...
Peki sizin oralarda neler var...
Cevaplari alalım...
#gezelimmaksat
#düğün
Selam gadası 🙃
Kayseri'de genelde pilav üstü et ya da tavuk döner olur. Köylerde düğün sahibi kurban keser.
Hatayli misin
👍😉
Cevap
13Cevap
Benim düğünler aram yok en çok çocukken gidiyordum artık gitmiyorum, afiyet olsun
Benim abim evlendiği dönemde düğünü yemekli olmuştu normal işte sıcak yemek falan vardı
Bizim oraların olmazsa olmazı Keşkek Yemeği.
Bizde genellikle keşkek yapılır. Canım nasıl çektii🤤 ellerinize sağlık
Düğün Yemeklerini Her Zaman Aşçı Tutarız O Yapar Düzenler
Genellikle Yaz Günü Karpuz Pilav Üstü Döner Tulumba Tatlısı Ayran Filan
Kırmızı et, kuru fasulye, pirinç ya da bulgur.
Etli Kuru, Kabine, Çorba
Görüntü güzel 👍
Dolma sarma içli köfte şipsi döğme
Keşkek nohutlu pilav salata irmik helvası
Yarma çorbası bulgur pilavı özlü aş
Tabiki şakaydi genelde et yemekleri falan
Nohut pilav keşkek çorba
Ekşili pilav
Düğün çorbası
Hiç bir bilgim yok
Rakı kofte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar