
İçinde ne olduğu nasıl yapıldığı neler konduğu mu önemlidir sizin için yoksa sadece lezzeti mi?
Benim için içinde neler olduğu önemli lezzeti kadar.😋

İçinde ne olduğu nasıl yapıldığı neler konduğu mu önemlidir sizin için yoksa sadece lezzeti mi?
Benim için içinde neler olduğu önemli lezzeti kadar.😋
tabiiki yemeği lezzetli yapan içindekiler değilmi
Lezzetli yapar tabiki ama içinde ne olduğunu bilmekte önemli bence. Hijyen olarak diyorum tabiki.
haklısın. Çinlilerin ne yediğini görüyoruz
Böcek yiyorlar katır kutur 😄
deme kız. kusacağım şimdi
😄😄
Cevap
8Cevap
Lezzet tabii önceliğim ama içeriğe de bakarım.
Bence önemlidir
Benim için önemli olan önüme yemek getiren birisi olmasıdır : ))
Benim için de önemli… yemek yemek için yemeyi sevmiyorum… 🙃
Tam tersi, içinde ne olduğuna bakmam. Usulüne uygun yapılan her yemeği yerim, ama zor beğenirim.
İçeriği güzelse zaten lezzetli olur skdkcmdkfkd
Önemli midem çok hassas her şeyi yiyemem
Tabii. Yoksa baharatlayıp her şeyi yiyebilirsin
İçinde soğan olmazsa mesela o yemek olmaz di mi
Makarna mı var içinde 😊
El lezzeti
Önemli tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar