Sevgilimle pilav günü yaptık, peki siz hangi pilava ilk kaşık atıp yerdiniz?

Bebem @Edameda06 ile Angara pilav gününde pilav yarışması kararı aldık. Aşağıda atacağımız resimde hangi pilavı kimin yaptığını söylemeyeceğiz. Siz sağdaki ya da soldaki veya kaşıklı/kaşıksız diyerek cevaplara yazın ve neden tercih ettiğinizi belirtin yarın bu saate kadar bakalım kim kazanacak😃

Tarafınızı seçin yani beni seçin hadi benim pilavı seçene eig bedava diyor muşum yok yok hile yok en beğendiğinizi seçin bakalım🤣🤣

Düello başlasın 😎🤣
Düello başlasın 😎🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar yarışma sonlanmıştır ve bebem Eda yarışmayı kazandı. Soldaki onun sağdaki benimdi. İkisinin de tadı cok iyi oldu bu arada bitti ilk sofrada tek tane pirinç kalmadı🤣 Ben sehriyesiz yaptım çünkü öyle istedi kuzenler. Resmi çektiğim an kuzen sote felan yapıyordu batırdı galiba bilmiyorum. Yorumlayan arkadaşlara teşekkürler bir sonraki yarışmada alıcam bütün puanları bekleyin ve görün 🤣 Bu arada Aşkım tebrik ederim sana demiştim banko alırsın diye bir hediyeyi hak ettin 😘🥰💋❤️
Sevgilimle pilav günü yaptık, peki siz hangi pilava ilk kaşık atıp yerdiniz?
Cevapla