
1 servis whey (burada yok)
1 servis tribulus (burada yok)
1 kase yeşillik üstüne limon sıktım biraz da zeytin yağı ve 100 gram ton balığı ilaveli ettim yağı süzülmüş.
1 muz
3 yemek kaşığı laktozsuz yoğurt
2 kuru incir
1 bardak yeşil çay
Bide salata tarifi alabilir miyim düşük kalorili 🙄🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence iyi afiyet olsun
Kuru baklagilli salatalar yapabilirsin çok besleyici ve düşük kalorili olur
güzel olmuş ama bu şekilde kilo vermeye çalışıyorsan zor...
Teşekkür ederim. Kalori düşük aslında öğünde meyveler dışında karbonhidratı yok diyebilirim. Günlük ortalama 70-80 gram kadar karbonhidrat alıyorum. Günde 3 öğüne düşürdüm yemeklerimi sabah öğlen ve antrenman sonrası tüketiyorum antrenman sonrası 1 kase yulaf sadece karbonhidrat olarak. Öğlen et veya baklagillerden olur veya whey içip tamamlıyorum öğünü protien ağırlıklı bide salata ekliyorum her öğüne.
Tabi önerilerede eleştirilere de açığım sonuçta eleştirilerek kendimizi geliştirmek lazım bu yüzden seviyorum küfürsüz hakaretsiz eleştirilmeyi kişisel gelişim içinde harika oluyor :)
Avakado salatası
Yulaflı yogurt olabilir
Teşekkür ederim öneri için :) Avakadoyu yapamayabilirim belki ama küçük yer burası onu bulmakta sıkıntı yaşamam umarım.
Benimde canım çekti bir erkek bu kadar marifetli olur mu ya 😂
Özür dilerim 🥺 Teşekkür ederim aşçılar kadar değilim ama en azından tarifelere bakarak yemek yapabiliyorum tatlı filan tiramisu tarzında şeyler salata kafama göre takıldım yeşillik olsa yeter diye 😊😂
Aâa eşiniz şanslı valla 😂
Olursa öyle olacak inşallah 😂
Çok huzel görünüyor
Teşekkür ederim 😊🙏
bune be
Kahvaltı