Yeme & İçme Havuçlu kekimden tatmak isteyen var mı, nasıl görünüyor 🥕? Diyetisyen_Haniim Takip Et Xper 7 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 411 Yapay Zekaya Sor Fırından çıkış kokusu harikaa sosu dökecez durAz biraz kemirdimKekimi ye beni yeme Havuçlu kekimden tatmak isteyen var mı, nasıl görünüyor 🥕? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Oooo süper görünüyor, sosta şahane olmuş he.. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Ben de istiyorum! güzel görünüyor afiyet olsun :D 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Tatmak istemem size afiyet olsun , kekinize gelirsek kabarmamış gibi sanki buradan öyle görünüyor 1 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Kabardı yahu harci azdı diye oyle gorunuyor Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl @Bakımlıkızçehanım öhöm öhöm, size bir tanıdık geldi mi hanımefendi? 😃🥕🐰Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık. 😋 1 1 Yorumla Bakımlıkızçehanım +1 yıl ☺️☺️☺️ sanki konuştuğumuz bir konu üzerine denk gelmiş olabilirrrrr🙈🙈 Yorumla
cnrche Takip Et Master Yaş: 27 , eic 46% +1 yıl Hiç sevmem ama görüntüsü iştah açıcı. Eline sağlık. 1 3 Yorumla İstanbulluGezgin68 +1 yıl Aaaa kim kek sevmez ki. Ama tabi sen bilirsin. SAYGI Yorumla ZYNEPPZM +1 yıl Ne alaka😂😂😂 saygı falan Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Tesekkür ederim Yorumla
bLueetimeS Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Diyetisyenin amacı bunları yeyin ki şişmanlayın ve ben sizi zayıflatayım. Ne zaman görsem bişeyler yapıp paylaşıyor. 😁😁 1 0 Yorumla
Cicekhasan Takip Et Yoda Yaş: 51 , eic 98% +1 yıl Güzel gorunuyorda, sanki az daha şişmesi gerekmiyormuydu. Kesilen yerden gorunuyor sanki içi çiğ gibi 0 0 Yorumla
La-mekan Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Hangi reklamdı o 🤔kekimi ye beni yeme 😅 0 2 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Pop kek Yorumla La-mekan +1 yıl Tamam yanına bir tanede ondan birde çay oldumu 🤌 Yorumla
Bakımlıkızçehanım Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Şu an bana bundan kaç dilim yediğini yazar mısın 😄 canım çok çekti veee keke çıldırıyorum... 0 4 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl İki dilim yedim yalan yok😀 Yorumla Bakımlıkızçehanım +1 yıl Oyyyy afiyet olsuuuunnn😘😘😘 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Tesekkur ederim güzelim❤️ Yorumla Bakımlıkızçehanım +1 yıl Ric ederim bebeğim 💗 Yorumla
FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Uff canım çekti yaa diyetisyenler hep can çektiriyor nedense 😄 1 0 Yorumla
ZYNEPPZM Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Her zaman ki gibi efsaneler yaratmışsın😍Eline emeğine sağlık❤️ 0 0 Yorumla
HissizProfil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Geçenlerde yine bir sanat galerisi geziyorum. 0 0 Yorumla
Acetbeyy Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 95% +1 yıl @Diyetisyen_Haniim kekinizi yeriz kiloları nasıl vericiizz:) 0 0 Yorumla
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 517 cevap paylaştı. Günaydın hanımefendi çok güzel görünüyor ben istedim yemek 0 0 Yorumla
Bearcan Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl A vitaminli bir karbonhidrat kaynağı görünüyor. Elinize sağlık. 0 0 Yorumla
KremalıKraker Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl çok güzel görünüyor eline sağlık afiyet olsun :) 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Maşallah Çok Güzel görünüyor 😋😊 ellerine emeğine sağlık güzellik afiyet olsun 0 0 Yorumla
softpowerr Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl İlk resimde 1 dilim gönder dicektim. İkimci resimde 3 dilime çıktı 😂😂 0 0 Yorumla
SweetCloud Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Güzel görünüyor, ellerine sağlık. Afiyet olsun. 🌸🌺 0 0 Yorumla
kayıpkentlixxxx Takip Et Xper 7 Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl güzel ama biraz daha kabarması ıcın cep sodası kullan 0 0 Yorumla
Sciencelover Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Hmm güzele benziyor. Diyete denk geldi afiyet olsun. 0 0 Yorumla
AyzTmr Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Ellerinize sağlık, afiyet olsun. 1 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Tesekkur ederim Yorumla
heyybenesra Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Güzel görünüyor eline sağlık 1 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Tesekkurler Yorumla
Tubaacelyaaa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eline sağlık olsun 👏 1 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Tesekkurler Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. tadı da iyiyse miss. Çayla beraber seni değil ama kekini yerim :D 0 0 Yorumla
Desuyonee Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sen neden kullanıcı adın ile bu kadar ters düşüyon hep 0 0 Yorumla
Kâl-Ell Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bakarken susadım yerken daha çok susarım. Kuru kek beni susatıyor 0 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. yapanın ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun bakanlara geçmiş olsun 0 0 Yorumla
İstanbulluGezgin68 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Allah'ım ne yapmışsın öyle harika görünüyor. Bak kokusu geldi sanki 0 0 Yorumla
İstemiYabguKhan Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Ellerine sağlık hatun lakin kımız ve et var mı? 0 0 Yorumla
VOYSEA1035 Takip Et Bilge Yaş: 48 , eic 96% +1 yıl Afiyet olsun 1 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Tesekkurler Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Birde kalıbı çevirde öyle görelim 0 2 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Soruyu tekrar incele bakiyim Yorumla özgürrkiizz +1 yıl Şimdi gördüm tebrikler ellerine sağlık güzel olmuş Yorumla
silaamanegerekvar Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 71% +1 yıl havuçtan başka ne var çok güzrl gözüküyor 0 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Havuç ve tarçın var tam bugday unu ine yaptım o yüzden esmer renkli kek Yorumla
sda66 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Çok güzel görünüyo da az mı kabarmış ne 0 1 Yorumla Diyetisyen_Haniim +1 yıl Kalıp büyük kek harcı azdı ondan Yorumla
AskeriiMühendiss Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl hiç sevmem eline saglık yinede :D 0 0 Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 855 cevap paylaştı. Havuç ceviz tarçın üfff diyorum 🔥😛 0 0 Yorumla
_CEVAP_LÜTFEN_ Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl Bana güzel gibi geldi afiyet olsun 😅 0 0 Yorumla
teflon-_-tava Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Piştikten sonra ikram etseydin keşke 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Gayet güzel görünüyor 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Ooo süper afiyetler olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Oooo süper görünüyor, sosta şahane olmuş he..
Ben de istiyorum! güzel görünüyor afiyet olsun :D
Tatmak istemem size afiyet olsun , kekinize gelirsek kabarmamış gibi sanki buradan öyle görünüyor
Kabardı yahu harci azdı diye oyle gorunuyor
@Bakımlıkızçehanım öhöm öhöm, size bir tanıdık geldi mi hanımefendi? 😃🥕🐰
Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık. 😋
☺️☺️☺️ sanki konuştuğumuz bir konu üzerine denk gelmiş olabilirrrrr🙈🙈
Hiç sevmem ama görüntüsü iştah açıcı.
Eline sağlık.
Aaaa kim kek sevmez ki. Ama tabi sen bilirsin. SAYGI
Ne alaka😂😂😂 saygı falan
Tesekkür ederim
Diyetisyenin amacı bunları yeyin ki şişmanlayın ve ben sizi zayıflatayım. Ne zaman görsem bişeyler yapıp paylaşıyor. 😁😁
Güzel gorunuyorda, sanki az daha şişmesi gerekmiyormuydu. Kesilen yerden gorunuyor sanki içi çiğ gibi
Hangi reklamdı o 🤔
kekimi ye beni yeme 😅
Pop kek
Tamam yanına bir tanede ondan birde çay oldumu 🤌
Şu an bana bundan kaç dilim yediğini yazar mısın 😄 canım çok çekti veee keke çıldırıyorum...
İki dilim yedim yalan yok😀
Oyyyy afiyet olsuuuunnn😘😘😘
Tesekkur ederim güzelim❤️
Ric ederim bebeğim 💗
Uff canım çekti yaa diyetisyenler hep can çektiriyor nedense 😄
Her zaman ki gibi efsaneler yaratmışsın😍Eline emeğine sağlık❤️
Geçenlerde yine bir sanat galerisi geziyorum.
@Diyetisyen_Haniim kekinizi yeriz kiloları nasıl vericiizz:)
Günaydın hanımefendi çok güzel görünüyor ben istedim yemek
A vitaminli bir karbonhidrat kaynağı görünüyor. Elinize sağlık.
çok güzel görünüyor eline sağlık afiyet olsun :)
Maşallah Çok Güzel görünüyor 😋😊 ellerine emeğine sağlık güzellik afiyet olsun
İlk resimde 1 dilim gönder dicektim. İkimci resimde 3 dilime çıktı 😂😂
Güzel görünüyor, ellerine sağlık. Afiyet olsun. 🌸🌺
güzel ama biraz daha kabarması ıcın cep sodası kullan
Hmm güzele benziyor. Diyete denk geldi afiyet olsun.
Ellerinize sağlık, afiyet olsun.
Tesekkur ederim
Güzel görünüyor eline sağlık
Tesekkurler
Eline sağlık olsun 👏
Tesekkurler
tadı da iyiyse miss. Çayla beraber seni değil ama kekini yerim :D
Sen neden kullanıcı adın ile bu kadar ters düşüyon hep
Bakarken susadım yerken daha çok susarım. Kuru kek beni susatıyor
Eline sağlık güzel görünüyor
yapanın ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun bakanlara geçmiş olsun
Allah'ım ne yapmışsın öyle harika görünüyor. Bak kokusu geldi sanki
Ellerine sağlık hatun lakin kımız ve et var mı?
Afiyet olsun
Tesekkurler
Birde kalıbı çevirde öyle görelim
Soruyu tekrar incele bakiyim
Şimdi gördüm tebrikler ellerine sağlık güzel olmuş
havuçtan başka ne var çok güzrl gözüküyor
Havuç ve tarçın var tam bugday unu ine yaptım o yüzden esmer renkli kek
Elinize sağlık güzel gorunuyo...
İştah açıcı görünüyo
Çok güzel görünüyo da az mı kabarmış ne
Kalıp büyük kek harcı azdı ondan
Var ben isterim
güzel olmuş benimde kekim iyi olur
Diyetteyim aşko eline sağlık
Hayır yaa çikolatalı yapp bunu sevmem 😄
Ellerine sağlık çok güzel duruyor
Sen yapıyorsun bu sporu ya :)
çikolata sos olmamış.
Hemen yolla mekan Denizli sjsjd
Güzel görünüyor elinize sağlık
hiç sevmem eline saglık yinede :D
Bir dilim alayım soğumadan 😋😋
Havuç ceviz tarçın üfff diyorum 🔥😛
Keki de yerim... 🤣
Bana güzel gibi geldi afiyet olsun 😅
Kek sevmiyorum hamur işi zararlı
Piştikten sonra ikram etseydin keşke
Gayet güzel görünüyor
Eline sağlık bir parça yerim.:D
Havuç sevmediğim için hayır
Ooo süper afiyetler olsun
Niye kabarmamış?
Ben istemiyorum
Kekini sen ye ben tokum
kek uzerinden birtakim sakalar ahsh afiyet olsun