⭐🍀🍀 Yiyip içerken kendinize ait alışkanlıklarınız olsa bile yepyeni bi şehrin kendisine özgü mutfağını keşfetmeden o şehirde yaşıyorsunuz sayılmaz. Sizin fikriniz nedir?⭐🍀🍀
Kesinlikle alışkın olduğum yiyecekleri ararım. Gitmiş olduğum şehrin mutfağını da tatmak denemek isterim belki beğeneceğim seveceğim şeyler olabilir. Sadece Karadeniz mutfağı dışında diğer mutfakları denerim
Önce oranın yiyeceklerine koşarım. Çünkü bir yere gittiğimde ilk merak ettiğim şey, oraya özgü şeyler olur. Havası, insanları, yöresel lezzetleri ve tarihi yapıları vs Hepsini tattıktan sonra da beğenmezsem eski ağız tadımı ararım. Bulamazsam da orada olanlarla yetinirim ¢
Alıştığım yiyecekler, tatlar elbette ararım. Ama şu var, ben yeni tatları denemeye açık bir insanım. O şehrinde, yiyeceklerini öğrenmek ve tatmak isterim elbette :)